Skelbimai
Pašnekesiai
Aktualijos

KLIENTŲ REGISTRACIJOS NAUDA TIKI NE VISI

Nuo pirmadienio įsigaliojusi privaloma lankytojų registracija maitinimo įstaigose pratina klientus prie naujos tvarkos – prieš valgant būtina pateikti savo asmeninius duomenis.
Pasak maitinimo įstaigų atstovų, tokia naujovė vargu ar padės atsekti galimus COVID-19 ligos kelius. Daug ką lemia ir paties kliento sąžinė.

Vilė LEŠČINSKIENĖ

Reikia laiko

Nuo pirmadienio įsigaliojus reikalavimui registruoti lankytojus, maitinimo įstaigos, laisvalaikio ir pramogų paslaugų teikėjai turi registruoti savo klientų vardus, pavardes ir telefono numerius. Šie duomenys turi būti saugomi 21 dieną ir, gavus prašymą, pateikiami Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui, skelbia Sveikatos apsaugos ministerija.

Praeitą savaitę pasirašytame operacijų vadovo sprendime nurodoma, kad per registraciją klientų pateikti duomenys, pateikti elektroniniu ar popieriniu būdu po dvidešimt vienos dienos privalo būti sunaikinti.

Ta pati tvarka galioja ir laisvalaikio ir pramogų vietoms, išskyrus prekybos centrus. Ar ši nauja tvarka neatbaidys klientų?

Pakalbinta Kupiškyje veikiančio „Sushi sport baro“ administratorė Laura Vieščiūnienė atsiduso – tai naujovė, prie kurios reikės priprasti. Klientai labiau pyksta, ne kad reikia savo duomenis pateikti, bet kad dėl privalomos registracijos turi ilgiau laukti eilėje per pietus. Privaloma registracija klientams dar neįprasta. Kad ji prigytų, reikia laiko.

Plačiau skaitykite spalio 31 d. „Kupiškėnų mintyse“

Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Reklama
Komentuoti

Komentarai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite:









Reklama
Reklama
Į viršų