Skelbimai
Pašnekesiai
Aktualijos

ATSAKYMAI APIE IŠMOKAS – TIK DVIEM BŪDAIS

Gyventojai, kurie kreipdavosi dėl socialinės paramos, ar ji skirta, ar, deja, pretenduoti į paramą negali, iki šiol būdavo informuojami telefonu, paštu arba elektroniniu paštu.
Nuo 2018 metų pasikeitus tvarkai, informacija gyventojams bus teikiama tik dviem būdais.

Jurga BANIONIENĖ

Informuoti privalo

Socialinės paramos skyriaus vedėja Laima Bartulienė sakė, kad apie priimtą sprendimą dėl socialinės paramos skyrimo rajono Savivaldybė gyventojus privalo informuoti. „Tai numatyta pagal įstatymą. Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymas įpareigoja, kad apie priimtą sprendimą – skirti socialinę pašalpą, neskirti, stabdyti ją – žmogui turi būti pranešama. Taip pat ir dėl kitų išmokų – socialinės paramos mokiniams, vaiko išmokos, šalpos pensijų, tikslinių kompensacijų ir pan.“, – aiškino vedėja.

Nuo 2018 metų registruotus laiškus gavę žmonės stebisi, ar ne paprasčiau informaciją pateikti telefonu. Ar tokiu būdu ne per daug išlaidaujama, gal iš tų lėšų, kurios skiriamos laiškams siųsti, papildomai būtų galima bent keliems žmonėms pašalpas išmokėti.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

Reklama
Komentuoti

Komentarai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Reklama
Reklama
Į viršų