2025/12/05

 

„BROLIŲ MEDUI“ DVIGUBA SĖKMĖ SKANDINAVIJOJE

Lukonių kaime gimęs šeimos prekės ženklas „Brolių medus“ tarptautinėje parodoje Švedijoje patyrė vieną didžiausių savo sėkmės akimirkų.

Lapkričio 19–20 dienomis Malmėje vykusioje „Nordic’s Leading Trade for Natural Products“ parodoje broliai Ignas ir Vilius Jackevičiai pristatė naujausią savo kūrinį – pienišką medaus batonėlį „Brolių bitė ir avietė“. Spalį Lietuvos rinkai pristatytas batonėlis ne tik neliko nepastebėtas, bet ir triumfavo dviejose iš penkių nominacijų.

Batonėlis pripažintas natūralaus maisto ir gėrimų kategorijos nugalėtoju, o lankytojų balsavimu išrinktas mylimiausiu visos parodos produktu. Šis dvigubas laimėjimas nustebino net pačius kūrėjus.

„Su broliu dar negalime patikėti sėkme! Konkurencija buvo milžiniška – parodoje dalyvavo gamintojai iš 37 šalių. Tikėjomės, kad būsime pastebėti, bet kad į Lietuvą parvešime du apdovanojimus, ir vienas jų – publikos simpatijos, – to tikrai nesitikėjome“, – įspūdžius pasakojo vienas prekės ženklo įkūrėjų Ignas Jackevičius.

Laimėjimais džiaugėsi ir brolis Vilius: „Tikėjomės būti pastebėti, galbūt patekti tarp finalininkų. Bet kai pirmoje nominacijoje išgirdome savo vardą, tai buvo tarsi svajonės išsipildymas. Nuėjome nuo scenos, atsipūtėme, fotografuojamės – ir staiga vėl mus šaukia atsiimti antro apdovanojimo!“

Vos keturi ingredientai

Batonėlio „Brolių bitė ir avietė“ žavi sudėtis, čia vos keli ingredientai: du arbatiniai šaukšteliai medaus, pusantros stiklinės pieno, grietinėlė ir sauja uogų. Pasak kūrėjų, būtent paprastumas ir natūralumas tapo patraukliausiu dalyku, išskyrusiu jį iš glazūruotų, saldiklių kupinų užkandžių gausos.

„Lietuvoje aiškiai matėme natūralaus ir maistingo užkandžio poreikį. Medus ir pienas – klasikinis duetas, o uogos suteikia batonėliui gaivumo. Mums buvo svarbu kurti produktą, kuris palengvintų mamų, auginančių mokyklinio amžiaus vaikus, aktyvių ir nuolat skubančių žmonių kasdienybę“, – teigė Vilius Jackevičius.

Prie technologinės produkto kūrimo dalies prisidėjo UAB „Biordico“ komanda ir dr. Jonas Damašius.

Sėkmė Skandinavijoje – ne pirmą kartą

Tai ne pirma „Brolių medaus“ pažintis su Skandinavijos rinka. 2023 m. toje pačioje parodoje jų su medumi pagaminti vaisių sulčių guminukai „Broliai lokiai“ tapo geriausio naujo užkandžio kategorijos finalistais ir skoniu pavergė lankytojus.

„Broliai lokiai“ yra pelnę ir kitus svarbius įvertinimus Lietuvoje: „Lietuvos metų gaminys 2024“ aukso medalį ir „Rinkis prekę lietuvišką 2022“ apdovanojimą už natūralumą ir aukštą kokybę.

Šeimos tradicijos ir 315 bičių šeimų – verslo ašis

„Brolių medus“ – tai ne vien verslas. Nuo 2011 m. Jackevičių šeima puoselėja meilę bitėms ir gamtai, o šiuo metu prižiūri net 315 bičių šeimų. Broliai siūlo ne tik tradicinį medų, bet ir išskirtinius skanėstus: medų su uogomis, šokoladu, guminukus su medumi ir visai neseniai – pieniškus medaus batonėlius.
Taip pat broliai garsėja linksmomis edukacijomis apie bitininkystę ir draugiškas bites. Jas aplankė daugiau nei 15 tūkstančių žmonių.

Jų produktus pamėgsta vis daugiau žmonių Lietuvoje ir užsienyje – už natūralumą, skonį ir autentišką istoriją.

„Padarėme!“ – taip broliai apibendrina savo sėkmę

Tarptautinis triumfas įkvepia, todėl broliai neketina sustoti. Šiuo metu jie kuria dar kelis naujus produktus, kurie Lietuvos rinką pasieks dar šiemet. O idėjų sąrašas – toks ilgas, kad, kaip patys sako, jo pakaktų ne vieneriems metams.

„Sėkmė aplanko tuos, kurie dirba. Dirbome – ir štai rezultatas“, – šypsosi broliai.

Labiausiai juos džiugina artimųjų, draugų, kaimynų, verslo partnerių ir klientų palaikymas. Būtent tai Jackevičiai vadina savo tikruoju sėkmės pagrindu.

„Brolių medaus“ inf. ir nuotraukos

Dalintis
Vėliausi komentarai
  • Sveikinu, didžiuojamės Jumis. Linkiu daug puikių įdėjų ir sėkmingo įgyvendinimo

  • šaunuoliai šimtą kartų šaunuoliai ,tuoj priskres prie jūsų bebrai pozuoti

ATSAKYTI Neprasidėkit su jais ATŠAUKTI

Rekomenduojami video