2025/03/29
 

AB „PANEVĖŽIO ENERGIJA“ ATSISAKO POPIERINIŲ SĄSKAITŲ

Asociatyvi nuotrauka iš redakcijos archyvo

AB „Panevėžio energija“, siekdama tvarumo, užtikrinant vartotojų duomenų saugumą, mažinant sąskaitų ruošimo ir pristatymo išlaidų įtaką šilumos kainoms, atsisako popierinių sąskaitų teikimo.

Praėjusiais metais sėkmingai įgyvendinusi bandomąjį projektą Pasvalio rajone, bendrovė per 2025 metus atsisakys popierinių sąskaitų teikimo centralizuoto šilumos tiekimo vartotojams Panevėžio mieste ir rajone (Liūdynėje ir Pažagieniuose), Kėdainių, Rokiškio, Kupiškio ir Zarasų rajonuose.

„Popierinių sąskaitų atsisakymą paskatino kelios priežastys.

Pirmiausia, sąskaitų spausdinimas ir išnešiojimas per metus kainuoja daugiau nei 94 tūkst. Eur. Žinoma, ši suma turi įtakos sąskaitoms už šildymą visiems bendrovės vartotojams, to norime išvengti.

Antra, atsisakius popierinių sąskaitų ir klientai, ir bendrovė prisidės prie tvarios ir aplinkai draugiškesnės aplinkos kūrimo.

Pastebime ir besikeičiančius klientų įpročius, vis daugiau žmonių patys linkę atsisakyti popierinių sąskaitų, kiti sąskaitų gavimo būdai jiems priimtinesni“, – sako „Panevėžio energijos“ Klientų aptarnavimo tarnybos viršininkas Vidmantas Žalkauskas.

AB „Panevėžio energija“ pastebi augantį klientų, atsisakiusių popierinių sąskaitų, skaičių. Šiuo metu iš daugiau nei 62 tūkst. klientų nepopierines sąskaitas gauna apie 44 proc. vartotojų.

Juos sąskaitos ir informacija apie mokėtinas sumas pasiekia pačių pasirinktu būdu: elektroniniu paštu, naudojantis bendrovės savitarnos portalu ir programėlėmis „Viena sąskaita“ ar „Perlas Go“.

Galimybę pasirinkti sąskaitos ir mokėtinos sumos būdą turi visi bendrovės klientai. Kliento kortelė bus įteikta visiems, dabar gaunantiems popierines sąskaitas.

Prieš pusmetį bendrovės įgyvendintas bandomasis popierinių sąskaitų atsisakymo projektas Pasvalio rajono savivaldybėje pasitvirtino ir palankiai buvo sutiktas klientų.

„Nuo 2024 m. lapkričio, atsisakius popierinių sąskaitų teikimo Pasvalyje, daugiausia vartotojų apsisprendė gauti sąskaitas elektroniniu paštu (55 proc.), o senyvo amžiaus gyventojams, neturintiems kompiuterio ar nemokantiems naudotis internetu ir sąskaitų apmokėti per elektroninę bankininkystę, suteiktos kliento kortelės.

Įmokų surinkimo terminale (vietose), nuskenavus kortelę, galima matyti praėjusio periodo fiksuotus karšto vandens skaitiklio rodmenis, mokėtiną sumą už ataskaitinį mėnesį, kartu deklaruoti karšto vandens skaitiklio rodmenis ir sumokėti priskaitytą sumą.

Džiaugiamės, nes nusiskundimų iš vartotojų dėl popierinių sąskaitų atsisakymo Pasvalyje nesulaukėme, pokyčiai sklandžiai vyko, dabar esame pasiruošę sėkmingai plėsti šią praktiką“, – teigia V. Žalkauskas.

Siekiant užtikrinti, kad visus klientus sąskaitos pasiektų laiku, AB „Panevėžio energija“ kviečia patikslinti savo kontaktinius duomenis (el. pašto adresą ar telefono numerį).

Tai galima padaryti paskambinus bendrovės tel. +370 45 501 050, el. paštu klientai@pe.lt ar atvykus į AB „Panevėžio energija“ Klientų aptarnavimo skyrių savo mieste.

Daugiau informacijos AB „Panevėžio energija“ interneto svetainėje https://www.pe.lt/lt

AB „Panevėžio energija“ inf.

Dalintis
Vėliausias komentaras
  • ar pensininkas mokės atsiskaityti internetu, manau, ne, uz paslauga terminale 0,60 ct., atsiims energetika….

PALIKTI KOMENTARĄ

Rekomenduojami video