Daugiausia svetainių Baltijos šalyse jungiantis reklamos tinklas „Setupad“ (SIA Setupad Latvijoje ir UAB Setupad Technologies Lietuvoje), taip pat reklamos technologijas kurianti įmonė neseniai užsitarnavo prestižinį titulą ir tapo pirmu sertifikuotu „Google“ leidėjų partneriu (angl. Google Certified Publishing Partner) iš Lietuvos ir Latvijos. Toks pripažinimas iš „Google“ pabrėžė kompanijos lyderystę rinkoje ir žymi „Setupad“ brandą prisidedant prie visos reklamos industrijos ekosistemos raidos.
„Būti pirmais savo šalyse ir viena iš vos kelių dešimčių kompanijų pasauliniu mastu, turinčių šį statusą, mums yra didžiulė garbė ir pripažinimas. Turėdami GCPP statusą, mes įrodėme, jog gebame vykdyti įsipareigojimus tiek prieš savo media partnerius, svetainių savininkus ir redakcijas, tiek ir prieš tokius partnerius kaip „Google“. Patys sau keliame aukštus kokybės standartus, siekiame nuoseklios technologinės plėtros ir pajamų augimo savo klientams. Nuo pradžių, vos tik įkūrę „Setupad“, siekėme pirmiausia sukurti papildomus pajamų šaltinius klientams (monetizavimo paslaugos pavidalu), o taip pat padėjome jiems plėtoti ir optimizuoti savo svetaines, ieškojome geriausių individualių sprendimų kiekvienam jų, kartu siekdami atitikti „Google“ ir kitų reklamos partnerių rekomendacijas ir reikalavimus. Kūrėme ir kuriame itin daug inovatyvių sprendimų, todėl išlaikėme ne tik konkurencinį pranašumą, bet ir gerokai palengvinome, automatizavome prisijungimo prie mūsų tinklo galimybes net pačių mažiausių svetainių savininkams. Naujas mūsų GCPP statusas neabejotinai padės nukreipti ir daugiau vidinių „Google“ resursų ir dėmesio į mūsų mažas rinkas, leis joms augti ir tobulėti dar sparčiau“, – komentavo Povilas Goberis, „Setupad“ vienas įkūrėjų ir vadovas Lietuvoje.
Apie GCPP
„Google“ sertifikuoja kitas kompanijas, savo partnerius įvairiose interneto rinkos srityse. Viena jų yra interneto svetainių – leidėjų ir reklamos verslas. Paties „Google“ verslo pagrindas yra reklamos biudžetai, kuriuos suneša reklamos užsakovai, todėl kompanijai itin svarbu siekti efektyvaus šių biudžetų investavimo interneto svetainėse.
Kitais žodžiais tariant, kiekvienas išleistas euras turi duoti apčiuopiamą rezultatą ir naudą reklamos užsakovams. Kad šis hipotetinis reklamos biudžeto euras efektyviai veikdamas pasiektų reikiamą auditoriją, įgalintų kokybišką reklaminės žinutės svetainėse ištransliavimą, „Google“ pasitelkia partnerius, dirbančius su šiomis svetainėmis tiesiogiai.
GCPP arba sertifikuotas „Google“ leidėjų partnerio statusas žymi aukščiausių partneriams keliamų reikalavimų atitiktį. „Google“ savo partnerius, siekiančius šio statuso, tikrina ne vienerius metus, egzaminuoja ir skatina partnerius išsikelti sudėtingesnius tikslus, negu vien tik monetizavimo paslaugų teikimą svetainėms. Sritys, kuriose „Google“ šiuo metu skatina savo partnerius dirbti ir kurti inovacijas, apima duomenų, privatumo valdymo, analitikos, vartotojų pasitikėjimo ir kitas.
Daugiau informacijos apie GCPP „Setupad“ bloge.
Apie „Setupad“
Įmonę 2015 metais įkūrė Toms Panders ir Povilas Goberis, tuo metu kolegos iš interneto tyrimų kompanijos „Gemius“. Maždaug tada prasidėjo automatizacijos ir aukciono principais veikiančios reklamos plėtros etapas internete. Šiuo laikotarpiu rinkoje atsirado daug naujų kompanijų, kuriančių tokius technologinius sprendimus, kuriuos pačioms svetainėms sukurti būtų buvę per sudėtingas uždavinys.
„Setupad“ kompanijos sėkmę lėmė ankstyvas talentų pritraukimas ir itin efektyviai reklamos pajamas auginančių techninių sprendimų integracija klientų svetainėse. Kompanija greitai užėmė rinkos lyderio pozicijas Baltijos šalyse, pritraukusi iš pradžių kelias dešimtis, o vėliau ir kelis šimtus klientų tiek vietinėje rinkoje, tiek svetur. Šiuo metu kompanijoje Lietuvoje, Latvijoje ir Ispanijoje dirba apie 50 savo srities profesionalų.
Per 8 veiklos metus „Setupad“ sukūrė nuosavą reklamos serverį, ištobulino reklamos integravimo techninius sprendimus, leidžiančius reklamą automatizuoti ir valdyti reklamos tinklo pagrindu šimtuose svetainių. Tai padėjo į „Setupad“ reklamos tinklą pritraukti daug tiesioginių reklamos investicijų, tokiu būdu sparčiai auginti ir svetainių pajamas. Šios pajamos daugeliui redakcijų tapo galimybe gerinti turinio kokybę, pasamdyti papildomų žurnalistų ir gerinti pačios žiniasklaidos vertę.
„Ne vienerius metus kartu su komanda Lietuvoje labai daug investavome į vietinę regioninę ir nišinę žiniasklaidą. Mūsų misija ir tikslas yra beveik visus techninius patobulinimus įgyvendinti mažiausiais įmanomais kaštais arba, jeigu įmanoma, – visiškai nemokamai. Tai iššūkis, kurį priimame tarsi keldami vis aukštesnę kartelę sau, o viso to rezultatas – itin profesionali IT komanda, gebanti spręsti sudėtingiausius techninius iššūkius ne tik mažytėms „WordPress“ pagrindu veikiančioms svetainėms, bet ir sudėtingoms portalų turinio valdymo platformoms. Mums taip pat patinka nuolat edukuoti ir mokyti savo klientus“, – pasakoja Povilas Goberis.
Šiuo metu įmonė veiklą Lietuvoje vykdo didžiausią dėmesį skirdama reklamos kokybei svetainėse gerinti, pačių svetainių tobulinimui, bendradarbiavimo plėtrai su reklamos užsakovais ir agentūromis. Lietuvoje taip pat kuriama ir testuojama didžioji dalis „Setupad“ programinės įrangos.
Globaliuoju mastu „Setupad“ yra daugelio kitų kompanijų ar organizacijų partneris. Viena jų yra „Prebid“, kurianti ir vystanti programinę įrangą, skirtą valdyti reklamos aukcionams. „Setupad“ yra šios organizacijos technologinis partneris.
Laikraštis „Kupiškėnų mintys“ su SIA „Setupad“ pasirašė bendradarbiavimo susitarimą 2020 metais. Pasiūlymą bendradarbiauti priėmėme ne iš karto. Natūralu, kad buvo ir dvejonių. Laikas parodo geriausiai, kas pasitvirtina, kas galbūt gali būti geriau ar taisytina. Svarbu, kad iš abiejų pusių būtų kalbamasi, įsiklausoma ir bendrai siekiama geriausio rezultato. Tokią kol kas neilgą, bet prasmingą patirtį turime su įmone SIA „Setupad“ ir tikimės, kad ateityje tobulėsime, kūrybiškai sieksime dar ambicingesnių tikslų ir juos įgyvendinsime.
Parengė Setupad
Užs. Nr. N-135