2024/11/24

 

Rajono vežėjai į Rusiją važiuoja be kliūčių

Labiausiai Rusijos sankcijos atsiliepė maisto produktus į šią šalį gabenusiems vežėjams. Mūsų rajono tarptautinių pervežimų įmonės tokių krovinių negabena.
Ingridos Nagrockienės nuotrauka

Rugpjūčio 7 dieną Rusijai paskelbus ekonomines sankcijas ir draudimus įvežti iš Europos Sąjungos valstybių tam tikros nomenklatūros žemės ūkio ir maisto pramonės produkciją, žaliavas, Lietuvos vežėjai jau nuogąstauja dėl nuostolių ir šio verslo žlugdymo. Dvi tarptautinių vežimų įmonės dirba ir mūsų rajone, tačiau jų vadovai kol kas per daug į paniką nepuola. Kupiškėnai maisto produktų į Rusiją neveža, todėl juos gali paveikti tik padidėjusi konkurencija gabenant kitas prekes į kaimyninę šalį.

Prašosi į darbą

Kupiškio rajone dirba per 200 tolimųjų reisų vairuotojų. Dalis jų vairuoja savame krašte veikiančių įmonių „Nodora“ ir „Gilota“ transportą. Neseniai Rusijai paskelbus ekonomines sankcijas ir draudimus Europos Sąjungos ir ją palaikančių šalių atžvilgiu, grėsmės mūsų vairuotojams likti be darbo, rodos, nėra.
Bent jau taip teigia Kupiškio tarptautinių vežimų bendrovių vadovai. Priešingai, pasak Noriūnuose įsikūrusios UAB „Nodora“ direktoriaus pavaduotojo Evaldo Kairio, pastaruoju metu į šią įmonę kreipiasi vairuotojai iš kitų įmonių.

„Esmė ta, kad mes neturime šaldytuvų, todėl nevežame maisto produktų. Jiems Rusija taiko sankcijas. Todėl labiausiai pasikeitusią situaciją pajus tie vežėjai, kurie šaldytuvais vežė maisto produktus į Rusiją. Jiems tai gali būti ir verslo pabaiga. Jau dabar sulaukiame prašymų iš kitų bendrovių vairuotojų priimti į darbą. Bet pirmiausia stengsimės padėti savo kraštiečiams“, – kalbėjo UAB „Nodora“ direktoriaus pavaduotojas. Šioje įmonėje dirba vairuotojai iš Kupiškio, Noriūnų, Biržų.
Kalbėdamas apie bendrą vežėjų padėtį, pašnekovas teigė, kad nepaisant to, jog darbuotojų atleisti nereikės, dėl Rusijos įvestų sankcijų bendrai prekybai, kurios kelią nuostolių, tam tikra krizė juntama visose šios srities įmonėse.

„Esame Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ nariai, bendraujame su šia organizacija“, – teigė E. Kairys.
Tačiau vyriausybės, ir vežėjų asociacijos diskusijas dėl naujų rinkų ir naujų kelių Lietuvos vežėjams į Maroką, Turkmėniją, Kazachstaną ir kitas valstybes, pašnekovas vertina gana skeptiškai.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

——-
Autorius: Ingrida NAGROCKIENĖ

Dalintis
Komentarų nėra

Sorry, the comment form is closed at this time.

Rekomenduojami video