2025/12/05

 

PRAŠOMA AUKŠTAIČIŲ GATVĖJE GERINTI EISMO SAUGUMĄ

Norėdami saugiai pervažiuoti Aukštaičių ir Račiupėnų gatvių sankryžą, vairuotojai ne visada gali pasikliauti veidrodžiu, nes dažnai jis būna aprasojęs. Autorės nuotrauka

Kupiškio Račiupėnų ir Aukštaičių gatvių gyventojai ne kartą yra kėlę klausimą dėl eismo saugumo šalia jų namų. Buvo padaryta kai kurių eismo šiose gatvėse pakeitimų – pastatyta papildomų kelio ženklų, ribojančių čia greitį, šios gatvės paskelbtos gyvenamąja zona. Deja, automobiliai pro čia vis tiek neretai prašvilpia dideliu greičiu.

Banguolė ALEKNIENĖ-ANDRIJAUSKĖ

Kas kelia nerimą

Aukštaičių gatvės gyventojas Martynas Kukenys pateikė naują prašymą rajono Savivaldybės saugaus eismo komisijai dėl saugaus eismo užtikrinimo ir techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo būtinybės Aukštaičių gatvėje, Kupiškyje.

Su šio laiško turiniu jis supažindino ir „Kupiškėnų minčių“ redakciją.

Plačiau skaitykite rugpjūčio 1 d. „Kupiškėnų mintyse“ arba prenumeruokite PDF

Tiesiai Aukštaičių gatve į užmiestį.
Autorės nuotraukos
Kelio ženklo „Gyvenamoji zona“ dažnai vairuotojai nepaiso ir lekia didesniu nei 20 km per valandą greičiu.
Dalintis
Vėliausi komentarai
  • kuo ypatinga ta gatvė ką daugiau gatvių Kupiškyje nėra gyvenamu Krantinės Taikos Alyvų ir t.t. greitis 50 čia irgi turėtu būti 50

  • Kupiškyje kelių policijai darbo sočiai. Tik reika netingėti. O merui ir tarybai eismo saugumo klausimus reiktų rimtai spręsti. Miesto centre kauksmas ilgiausiai, Gedimino gatve lenktynės. Visa tai naktimis.

  • Man ar pagrindinė aukštaičių gatvė ar šalutinė būtų, kaip važiavau taip ir važiuočiau. Ar taip ar taip prie sankryžos pristabdau ir įsitikinu, kad kas šalutiniu neatlėktų.

    • Važiuojant ant 20 km/h ir pristabdyti nebereiktų 😀

  • Pagelbėtų žiedinė sankriža. Visi keliai būtų lygiareikšmiai

  • Klaida buvo išasfaltuoti gatvę…

  • Čia gyvenama zona, nėra ko lakstyti .Aukštaičių g. gyventojai rizikuodami būti numušti, vos gali iš kiemų išvažiuoti, kai tokie NESAMONINGI laksto. Daug metų buvo tvarkingas eismas, bet praeitos kadencijos valdžios eismo komisija nubalsavo, kad Aukštaičių g. būtų tranzitinė miestelio gatvė. Tai ir lekia nuo Panevėžio krypties žiedo, nuspaudę gazą iki dugno, rytais kokie 80%., dieną ir vakarais ir naktį 50%- o juk į gatvę išeina GYVI ! ŽMONĖS YPAČ VAIKAI.
    Buvusios valdžios komisija, spaudžiama Slėnio kai kurių gyventojų ir priėmė tokį sprendimą keisti eismą.
    Aukštaičių g. eismo matomumas kai kur labai ribotas, to pasėkoje ir sukėlė virtinę eismo įvykių, net sužeidimų ir statinių sudaužymo.
    Rinkom parašus, rašėm raštus savivaldybei, dėl pavojingo eismo mūsų gatvėje. Tikimės, kad bus grąžintas Aukštaičių gatvei buvęs šalutinės gatvės statusas. Tada sumažės eismo intensyvumas.

  • Kas iš tų ženklų, jei nėra kontrolės. Kapų gatvėje 30 km per valandą. Geriausiu atveju per parą vienas automobilis važiuoja tokiu greičiu, o kiti… Gatvelė siaura, nėra šaligatvių, šalikelėje dažnai pristatyta automobilių. O dar pastaruoju metu pasipylė paauglių dviratininkų, kuriems gatvė lenktynių ir žaidimų vieta. Ką gi, laukim nelaimės, juk ne viena jau buvo.

  • o kitose kupiskio vietose avarijos nevyksta tik aukstaiciu g? gal ir kitur darom 20? nebenusipezekit keli aukstaiciu gatves pensininkai. nepatinka ten varot i daugiabucius ir tupit kaip peles po sluota.

    • Pasidomėk statistika pensinyke

  • Mūsų rajonas yra tankiai apgyvendintas, o Aukštaičių gatvė po rekonstrukcijos yra maksimaliai susiaurinta. Žiemą, kai sniegas sustumiamas į kelkraščius, automobiliai vos prasilenkia. Gatvėje įrengtas ženklas „Gyvenamoji zona“, tačiau didžioji dalis vairuotojų jo nepastebi ir akivaizdžiai važiuoja dideliu greičiu, keldami pavojų gyventojams.
    Papildomai, šioje atkarpoje nėra pėsčiųjų perėjų, todėl vaikams, einantiems į mokyklą, ir kitiems pėstiesiems kyla realus pavojus.
    Tranzitinis eismas dar labiau apsunkina situaciją: vairuotojai priversti manevruoti tarp stovinčių automobilių, dažnai sustoti ties Račiupėnų gatve, kad išvengtų susidūrimų. Toks judėjimas ne tik nesutrumpina maršruto, bet ir didina avaringumo tikimybę.
    Siūlome Aukštaičių gatvės atkarpoje tarp Račiupėnų g. ir Panevėžio g. įrengti ženklą „Eismas draudžiamas“, paliekant galimybę šios atkarpos gyventojams ir aptarnaujančiam transportui laisvai važiuoti. Toks sprendimas:
    pašalintų tranzitinį eismą iš siaurų ir nesaugių gatvės atkarpų,
    realiai pagerintų vaikų ir kitų pėsčiųjų saugumą,
    sumažintų avaringumo tikimybę ir triukšmo lygį gyvenamajame rajone.

  • Nu kuo tie raciupenai ypatingi kad reikia vaziuoti 20 greiciu? Gal is viso uzdrausit ten vaziuoti? Ar kitose gatvese gyvendami galime jaustis saugiai jai praskrenda ant 80? Bet sarsalo nekeliam, nes suvokiam kad ne vienkiemyje gyvenam.

    • Homo sovietikus mentalitetas jūsų.

  • Kaimiečiai nepažįsta ženklų, nežino, kad gyvenamoji zona nėra gyvenvietė. Policija galėtų praedukuot su baudom viršyjus 30km/h. Pailsėtų visi nuo vairavimo, pasimokytų atidžiau ket. Būtų visiem į maudą.

  • Kad Waze su Gmaps per ta aukstaiciu veda ir nevietiniai net neatkreipia demesio, kad ten gyvenamoji zona prasideda.

  • Klaida buvo padaryt Aukstaiciu g. pagrinndine. Po to viskas daroma, kad uzmaskuot klaida nenorint pripazint ir atitaisyt

  • Kontroliuoti kaip laikomasi ženklų. Bus papildytas ir biudžetas tuo pačiu. Lekia senu įpratimu nesuprasdami ką reiškia ženklas.

  • Visame Kupiškyje būtina didinti saugumą. Ereliai skraido, mašinos prūduose plaukioja, prie muziejaus vos nenukentėjo piemenėlis su žasiuku. Motociklininkai ir motorolerių vairuotojai elgiasi huliganiškai, važinėja be duslintuvų, paspirtukininkai be šalmų. Ženklai neveikia, kai niekas nekontroliuoja. Visi lygūs, bet yra lygesnių. Daug kas nebesijaučia saugiai. Kur kontrolė?

  • reiketu padaryti 40 km greiti,nes nebeaisku kokia pavara vaziuoti

    • Koks skirtumas, kokia automatas važiuoja?

  • Reikia greičio mažinimo kalnelių, o ne gyvenamos zonos ženklų pristatyti. Jie fiziškai priverčia sumažinti greitį. Elementaru… Bet ne komisijai suprasti

  • Pagrindinė problema yra dundukas, kuris padarė Aukštaičių gatvę pagrindine ir nukreipė tranzitą nuo stoties žiedo. Dabar leidžiami pinigai veidrodeliam, ženklam ir kitokiem šūdam. Padarykit Aukštaičių gatvę šalutine ir neliks problemos. Kokiu bukapročiu reik būt, kad nesuprastum. Kas nukreipia tranzitą per gyvenamąją zonâ?
    Kiek avarijų vien dėl to bukapročio sprendimo įvyko? Kodėl neprisiima atsakomybės?

    • Tiek jau pristatė ženklų, pripaisė linijų, kad būtų gėda jau kažką keist…

  • Laikas platint gatve jau ne karta važiuojant gatve buvo užstatyta iš abeju pusiu mašinomis. Tipo galvoja kad mašinos pralys per vidurinpalikta tarpa bet neimanoma buvo…. laikas pradet draust statima ant gatves buttent šitoja gatveje. Sukele ne tik pavojingas saligas lenkent ant 20kmh bet ir dar uẓ̌stato kelia iš abeju pusiu urodai su klevais

    • Straipsnis apie saugumą, o ne tavo lievus vairavimo įgudžius.

  • Nu kuo tie raciupenai ypatingi kad reikia vaziuoti 20 greiciu? Gal is viso uzdrausit ten vaziuoti? Ar kitose gatvese gyvendami galime jaustis saugiai jai praskrenda ant 80? Bet sarsalo nekeliam, nes suvokiam kad ne vienkiemyje gyvenam.

    • Negyveni, tai patylėk

    • PRITARIU .

    • Pagrindinė klaida buvo padaryta, pakeitus Aukštaičių gatvę iš šalutinės į pagrindinę. Ir kas pikčiaisia, kad tai padaryta daugiausiai Slėnio ir Račiupėnų gatvių gyventojų prašymu, kurie jokio ryšio su Aukštaičių gatve neturi bei tuometinio saugaus eismo komisijos nario Gintauto Mockaus aktyvia agitacine veikla dėl šio pakeitimo. Mes Aukštaičių gatvės gyventojai prieš tai kaip tik matėme po gatvės rekonstrukcijos išaugusius automobilių greičius ir srautą. Pagal mūsų prašymą buvo sureguliuotas eismas Račiupėnų ir Aukštaičių gatvių sankryžoje.. Po sekančio reguliavimo šioje sankryžoje pasipylė techninės avarijos (aš suskaičiavau penkias). Matyt dėl to atsirado gyvenamoji zona. Su Martyno Kukenio nuomone dėl papildomų priemonių pilnai sutinku, bet dar siūlau, iki susirinks Saugaus eismo komisija 1 ar 2 mėnesous vykdyti intensyvią greičio kontrolę (2-3 kartus per savaitę). Tokiu būdu gal pavyktų perauklėti tranzitinius vairuotojus ir nereikėtų papildomų eismo reguliavimo priemonių

      • Atsakykit nuoširdžiai, ar ir Jūs tikrai neviršyjete 20 kmh greičio?

        • Visada laikausi eismo taisyklių.

ATSAKYTI Nuo vietinių ATŠAUKTI

Rekomenduojami video