Kupiškio rajono švietimo pagalbos tarnyboje balandžio 2 dieną Kupiškio trečiojo amžiaus universiteto klausytojai, dalyvaujantys projekto „Nė vienas nėra pamirštas“ skaitmeninių įgūdžių lavinimo užsiėmimuose, susipažino su Ryšių reguliavimo tarnybos veikla.
Kokiais klausimais galima kreiptis į šią tarnybą, papasakojo Ryšių reguliavimo tarnybos Teisės ir vartotojų grupės vyresnioji patarėja Ugnė Ramaneckienė.
Banguolė ALEKNIENĖ-ANDRIJAUSKĖ
Tarnybos pagalba
Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) yra priežiūros, neteisminė institucija. Turi ne vieną veiklos sritį. Jos akiratyje ryšių, pašto paslaugos, geležinkeliai, skaitmeninės paslaugos. Taip RRT veiklos sritis apibrėžė U. Ramaneckienė.
Pasak jos, visgi pagrindinės jų veiklos sritys yra dvi – ryšių ar elektroninių ryšių paslaugos, be kurių žmonės neįsivaizduoja šiuolaikinio gyvenimo. Visi skambina telefonais, rašo SMS žinutes, naudojasi internetu.
Antra sritis, kur veikia ir reguliuoja RRT, yra pašto paslaugos. Tai laiškų siuntimas, siuntos per kurjerius, paštomatus.
„Kai naudojatės šiomis paslaugomis, gerai, kai viskas vyksta be trukdžių ir nesusipratimų, sąskaitos išrašomos pagal sutartį, siuntos nevėluoja, gaunate tai, ką užsisakėte.
Ką daryti, jei kilo nesutarimų su paslaugų teikėjais, jei negaunate siuntos ir norite ją gauti, jei išsiųstą siuntą gavote atgal ir privalote mokėti už tai pinigus, ar jums išrašė didesnę sąskaitą už ryšio paslaugas nei įprastai.
Pirmiausia reikėtų pabandyti komunikuoti žodžiu paskambinus paslaugos teikėjui ar nuėjus į jo saloną, veikiantį jūsų mieste. Jei taip nepavyksta išspręsti problemos, kiti būdai pareikalaus daugiau laiko“, – sakė lektorė ir paaiškino, kada reikės pateikti laisvos formos pretenziją raštu.
Plačiau skaitykite antradienio, balandžio 8 d., „Kupiškėnų mintyse“ arba prenumeruokite PDF