2024/12/11

 

DALYSIS GERĄJA UGDYMO PATIRTIMI

Aurimas Martinka džiaugėsi, kad projektas davė teigiamų ugdymo rezultatų. Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Buvo laikas, kai Kupiškio rajono pagrindinio ugdymo įstaigos per reitingus užimdavo žemiausiais pozicijas. Dėl to Savivaldybei reikėdavo ne juokais paraudonuoti ir ieškoti ne tik priežasčių, bet ir priemonių ugdymo kokybei gerinti.

Šiuo metu rajono Savivaldybė gali tapti pavyzdžiu kitoms mažoms Lietuvos savivaldybėms, o teigiamų rezultatų padėjo pasiekti projektas „Iniciatyva savivaldybėms“.

Audinga SATKŪNAITĖ

Pasiekimai džiugina

Vicemeras Aurimas Martinka sakė, kad rajono Savivaldybė pagal Švietimo mainų paramos fondo ir Švietimo ir mokslo ministerijos projektą „Iniciatyva savivaldybėms“, kurio tikslas – ugdymo kokybės tobulinimas ir gerinimas Lietuvos savivaldybėse, dirbo nuo 2015 metų.

Tuomet paraiškas dalyvauti buvo pateikusios 13 savivaldybių, tačiau vienintelė Kupiškio rajono savivaldybė gavo teisę įgyvendinti šį projektą.

Anot A. Martinkos, Kupiškio rajono mokyklos, remiantis 2014 metų duomenimis, pagal ugdymo rezultatus užėmė žemiausias reitingo pozicijas visoje šalyje.

„Projektas sukėlė didelę priešpriešą ir įvairių vertinimų. Jis unikalus tuo, kad iki tol vykdomi projektai buvo tradiciniai. Tai yra mokytojai nuvažiuoja į seminarus, pasimoko ir grįžta į savo darbo vietą. Ir tik nuo paties mokytojo priklauso, ar jis veda pamokas šiuolaikiškiau, ar nieko nekeičia“, – kalbėjo A. Martinka.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

Dalintis
Vėliausi komentarai
  • Tuos pačius shuliu dirikus švietimas presuoja kiekvieną kapeiką už šildimus elektra ar ūkio poreikius skaičiuoja O eilinis mokytojas išvis ne valdžia kažkam. Senai taip ira kaip mūsų voiskej jei esi eilinis tai ir joja serzai ant galvos o tiem letiochos o tiem pulkačiai o tiem generolai tai ir gaunasi visiem viskas po–k. Babkiu nėra laikykitės ten

  • ?

  • Gali su ausra gera patirtimi pasidalinti

  • Na taip,jei ne Martinka,tai mokytojai nemoketu mokyti ir mokiniai nieko nemoketu.

  • Šiuolaikinėj visuomenėj dažnas įv. profesijų atstovas moka iš savo kišenės pinigus, kad nuvažiuotų į konferenciją kokioj Europos šaly. Mokytojas NEGALI nesimokyti. Stebintų, jei būtų priešingai.

    • Gal suprantate kas yra dalyvavimas projekte keletą metų ir kas yra seminaras ar konferencija? Dar gal turite statistiką kiek valstybinių įstaigų darbuotojų mokosi už savo pinigus? Tinka ir mūsų rajono mastu.

      • Ir ne vienas.Kiek seminaru,isvyku padengiame patys.Nereikalaukite skaiciuoti..neussimokesite

  • Kažkodėl nesiveržė gimnazija į projektą mokytis. Ir progimnazija taip pat. Direktoriai nekvaili. Gal dar pagalvoja, kad projektai baigiasi, o su savo mokytojais pasilieki. O ir pats ponas, sako, konservatyviausiais metodais dirbo. Bet nepuolė mokytis. Juk kadencija baigsis, o kaip dirbs? Taip pat? Šiaip, tai mokytojams buvo užversta daugybė darbo ir jokio papildomo užmokesčio. Dar ir pasityčiojimai: sunku- nedirbk. Teko girdėti, kad miestų direktoriai tokiomis sąlygomis neįsileidžia jokių ekspertų. Žinoma, čia kaimas ir mokytojai paversti baudžiauninkais. Įdomu kur galima sužinoti apie tų mokyklų rezultatų pagerėjimus?

Rekomenduojami video