Kupiškėnų mintys

2024 m. lapkričio 25 d., pirmadienis

Reklama   |   Prenumerata   |   Naujienos   |   Archyvas

 

 Ieškoti

Kroštas brungiausias
Informacija
Įkainiai
 

Vėrinys

KĄ REIKĖTŲ ŽINOTI PERKANT/GAUNANT DOVANŲ KUPONUS?

2015−12−22

Komentarai0    Paruošti spausdinimui      Nusiųsk šio straipsnio nuorodą draugui

Šventinis šurmulys neretai turi ir šalutinį poveikį – kasmetinį galvos skausmą dėl dovanų artimiesiems, kolegoms, draugams. Daugeliui iškyla klausimas: ką padovanoti? Pardavėjai, paslaugų teikėjai šią vartotojų dilemą puikiai žino, todėl neretai pasiūlo rūpesčių nesukelsiančią išeitį – padovanoti dovanų (nuolaidų) kuponą!

Kad teikiančiam ir gavusiam tokią dovaną nekiltų nepatogumų, reikėtų žinoti keletą iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos praktikos kylančių patarimų.

Prieš pirkdami dovanų kuponą pagalvokite, ar jūsų artimam žmogui, draugui iš tiesų reikalingas konkretus daiktas ar paslauga, kuriems įsigyti perkate dovanų (nuolaidų) kuponą, pvz. bijančiam aukščio draugui dovanų (nuolaidų) kuponas pramoginiam skrydžiui sklandytuvu, oro balionu būtų tikras iššūkis...

Prieš įsigydami dovanų (nuolaidų) kuponą atidžiai perskaitykite kupono sąlygas, atkreipkite dėmesį į jo galiojimo terminą, išankstinės rezervacijos (jei ji būtina) laiką. Atminkite, kad kupono galiojimo laikas nepratęsiamas ir pinigai už nepanaudotą kuponą grąžinami tik tuo atveju, jeigu pardavėjas ar paslaugos teikėjas sutiktų tai padaryti geranoriškai ar už papildomą mokestį. Perkant kuponą internetu, galimi įvairūs nesklandumai, todėl patartina pirmiausia išsiaiškinti kupono panaudojimo sąlygas ir, jeigu yra galimybė, susisiekti su kupono pardavėju, jeigu iškiltų neaiškumų, prieš įsigyjant kuponą.

Prieš pirkdami kuponą paieškokite atsiliepimų internete apie kupono pardavėją ir kupone nurodytas prekes ar paslaugas teiksiančią bendrovę: ar jos yra veikiančios, patikimos, nebankrutavusios (tai galite padaryti adresu www.bankrotodep.lt). Prieš įsigyjant dovanų (nuolaidų) kuponus, kurių pagrindu bus įsigyjami konkretūs daiktai, rekomenduotina susisiekti su įmone kupone nurodytais telefonais ir pasiteirauti dėl visų jums rūpimų klausimų: daikto pristatymo termino (tai ypač svarbu, jeigu daiktas bus pristatomas kaip dovana), daikto funkcionalumo, komplektiškumo, spalvos, gamintojo šalies, pristatymo, garantijos, nepatikusio daikto grąžinimo sąlygų ir pan. Perkant dovanų kuponus, kurių pagrindu bus suteikiamos paslaugos, taip pat pravartu sužinoti kuo daugiau apie paslaugos teikėją: paslaugos kokybę, vietą, trukmę, jeigu tai kelionė – aiškų išvykimo (parvykimo) laiką, vizų reikalingumą, galutinę kainą ir pan.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba sulaukia vartotojų paklausimų dėl to, jog ne visada vartotojai gauna pagal kuponus jiems priklausančias prekes ar paslaugas: prekės vėluojamos pristatyti (dovanų atveju, tuomet, jos praranda prasmę) arba apskritai nepristatomos; paslaugos nesuteikiamos paslaugų teikėjui bankrutavus arba vartotojui neužsiregistravus iš anksto (jeigu tai reikalinga). Pasitaiko atvejų, kai kuponuose nebūna pateikta išsami informacija apie prekių pardavėją, paslaugų teikėją arba tokia informacija būna klaidinanti (nurodytais kontaktais (telefonu, elektroniniu paštu)) niekas neatsako ir vartotojai neturi galimybės susisiekti su bendrovėmis. Pasitaiko net tokių atvejų, kai paslaugų teikėjai teigia, jog nėra sudarę sutarčių su kuponų platintojais, taigi kuponai platinami neteisėtai.

Ką daryti iškilus problemai? Visų pirma kiekvienas vartotojas privalo raštu kreiptis į pardavėją, paslaugų teikėją, kuris nurodytas dovanų (nuolaidų) kupone, arba iš kurio dovanų (nuolaidų) kuponas buvo įsigytas, bei nurodyti savo reikalavimą. Jeigu pardavėjas, paslaugų teikėjas nepateikia atsakymo per 10 dienų, ar atsakymas vartotojo netenkina, patariama kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kurios kontaktai Panevėžyje – Respublikos g. 62, tel. (8 45) 40 17 66, internetinė svetainė www.vvtat.lt.

Būkime atidūs, sumanūs ir dėmesingi, tuomet pagerbtas asmuo ilgai prisimins savo šventę ir jam įteiktą dovaną.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba
RegioninÄ—s veiklos koordinavimo skyrius


Skaityti komentarus (0)

 

Redakcija už komentarų turinį neatsako ir pasilieka teisę pašalinti tuos
skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, reklamuoja ar pažeidžia įstatymus.
 

 

Vardas:  (nebūtinas)
El. paštas:  (nebūtinas)
Komentarai:

Šį lauką palikite neužpildytą:

 

 Gali praeiti šiek tiek laiko, kol komentaras bus matomas.

 

Savaitės klausimas

Ar pritariate, kad tėvai būtų skatinami eiti tėvystės atostogų?

 
 
 
 

 

Vardadieniai

GermilÄ—, Jaumantas JaumantÄ—, Katarina, KatrÄ—, Katryna, KotrÄ—, Kotryna, Santautas, SantautÄ—, Sanvyda, Sanvydas, SanvydÄ—, TrynÄ—.

Naujienos: Visos naujienos  |  Aktualijos  |  Gamta ir mes  |  Sveikata  |  Vėrinys  |  Nuomonės  |  KupiÅ¡kio kraÅ¡to kaimų istorijos  |  Rezervuota jaunimui  |  PAMIRÅ TI NEGALIMA PRISIMINTI
KroÅ¡tas brungiausias: KupiÅ¡kėnų kertala
Informacija: Skelbimai  |  Atsiliepimai  |  Redakcija
Ä®kainiai: Prenumerata  |  Reklama
Archyvas: Amatų gijos  |  AukÅ¡taičių kraÅ¡tas  |  Bendruomenė  |  Kamara  |  Iš ESmės  |  PožiÅ«ris  |  Sugrįžimai  |  Ulyčia  |  Amžių sandÅ«roje  |  „Pasikalbosykim“  |  Laiko raÅ¡tas  |  Gyvenimo ratas  |  Savi tarp kupiÅ¡kėnų  |  Å ėlsmas  |  Talalojus  |  Pasikalbosykim  |  MÅ«sų Å¾monas  |  Likimai  |  Horizontai  |  Propagandos anatomija  |  Pabėgėliai  |  PilietiÅ¡kumas  |  Kas mus saugo?

Jūs esate

9 086 613

šios svetainės lankytojas


Šiame puslapyje pateiktą medžiagą kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Kupiškėnų mintys“ sutikimą.

 

UAB „Kupiškėnų mintys“, Gedimino g. 34, 40130 Kupiškis

Tel.: (8 459) 3 54 74, tel./fax.: (8 459) 5 48 89.

Elektroninis paštas: [email protected]