2024 m. lapkričio 23 d., šeštadienis |
Reklama | Prenumerata | Naujienos | Archyvas
|
Naujienos Kroštas brungiausias Informacija Įkainiai |
MOKYKLŲ LAUKIA JUNGTUVĖS
Kupiškio rajono mero pavaduotojo Aurimo Martinkos teigimu, mokyklų jungimas – nepopuliarus, tačiau neišvengiamas sprendimas. Jurgitos Banionienės nuotrauka Mokyklų tinklo optimizavimas nėra naujas dalykas. Kas jį sukėlė? Mokyklų tinklo optimizavimo poreikį lėmė dvi būtinybės. Pirmiausiai – kai kurios mokyklos turėjo mažai mokinių, o išlaidos visam ugdymo procesui, jo administravimui buvo didžiulės. Pavyzdžiui, buvusioje Rudilių mokykloje mokėsi 34 mokiniai, dirbo 21 darbuotojas, mokyklos patalpų plotas vienam mokiniui viršijo 34 kv. m, o mokyklos metų išlaidos siekė 221 tūkst. eurų. Optimizuoti mokyklų tinklą vertė ir tam tikri Švietimo ir mokslo ministerijos potvarkiai. Rajonas, norėdamas dalyvauti Valstybės investicijų, Mokyklų aprūpinimo geltonaisiais autobusėliais programoje turėjo būti pasitvirtinęs Mokyklų tinklo optimizavimo planą. Pirmas žengtas žingsnis – uždarytas Lukonių pradinės mokyklos skyrius, Antašava ir Adomynė virto mokyklomis-daugiafunkciais centrais, Rudiliai – universaliu daugiafunkciniu centru, o Salamiesčio mokyklą kaip skyrių planuota prijungti prie Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijos. Tai turėjo būti padaryta iki 2018 metų rugsėjo 1 d. Plačiau skaitykite "Kupiškėnų mintyse"
Redakcija už komentarų turinį neatsako ir pasilieka teisę pašalinti tuos
Gali praeiti šiek tiek laiko, kol komentaras bus matomas. |
Skalsu kalbos Savaitės klausimas |
Vardadieniai AdelÄ—, Doviltas, Dovilta, DoviltÄ—, Klema, Klemas, Klemencija, Klemensas, Klemensa, Klementina, Klementinas, KlemÄ—, Koluma, Kolumbas, Liubartas, Orestas. |
|
Jūs esate 9 083 337 šios svetainės lankytojas |
Šiame puslapyje pateiktą medžiagą kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Kupiškėnų mintys“ sutikimą.
|
|
UAB „Kupiškėnų mintys“, Gedimino g. 34, 40130 Kupiškis Tel.: (8 459) 3 54 74, tel./fax.: (8 459) 5 48 89. Elektroninis paštas: [email protected] |