Kupiškėnų mintys

2024 m. lapkričio 26 d., antradienis

Reklama   |   Prenumerata   |   Naujienos   |   Archyvas

 

 Ieškoti

Kroštas brungiausias
Informacija
Įkainiai
 

Aktualijos

ELEKTROS PREKES REIKIA RINKTIS ATIDŽIAU

Ingrida NAGROCKIENĖ

2015−04−02

Komentarai21    Paruošti spausdinimui      Nusiųsk šio straipsnio nuorodą draugui

Parduotuvėje „Techasas“ pinigai pirkėjai Neringai už netikusią prekę buvo grąžinti.
Autorės nuotrauka
Vartotojų teisės dabar suteikia daug laisvės pirkėjams – jie nekokybišką ar nepatikusią prekę gali atnešti nors ir po kelių mėnesių. Perkant elektros prekes reikėtų būti atidesniems, mat šiai daiktų grupei galioja kitos taisyklės.

Netiko modulis


Į „Kupiškėnų minčių“ redakciją kreipėsi skaitytoja Neringa (pavardės viešinti nenorėjo). Moteris pasiskundė, kad jai nepavyksta susitarti su Kupiškyje veikiančios parduotuvės „Techasas“ vedėja Dalia Dranseikiene. Esą konfliktas tarp pirkėjos ir pardavėjos kilo tuomet, kai Neringa norėjo grąžinti netikusį nusipirktą televizoriaus priedėlio modulį.
„Nusipirkome televizoriaus modulį. Tą pačią dieną sutarėme pranešti, jei netiks. Po kelių dienų nuvykome ir į parduotuvę, nes prekė netiko – televizorius su juo nieko nerodė. Kvietėme ir meistrą pažiūrėti, bet buvo tik televizoriaus garsas, o nieko jis nerodė“, – sakė su preke į parduotuvę grįžusi pašnekovė.
Tačiau jai, pasak Neringos, buvo paaiškinta, kad jau praėjo 14 dienų terminas ir prekės priimti nebegalima.

„Piktina pardavėjos elgesys, siuntinėja mus – tai vieną dieną ateikite, tai kitą. Šiandien vėl paskirtas susitikimas, pažadėjo paimti mums netikusią prekę“, – pasakojo pašnekovė.
Be to, moteris abejojo parduotuvės darbuotojos kompetencija – neva paprašius tam tikros informacijos, pardavėja jos negalėjo suteikti.
„Pati esu aptarnavimo srities darbuotoja ir žinau, kad reikia gerbti klientą, padėti jam. Šios parduotuvės lygis mano akimis krito“, – kalbėjo Neringa.

Grąžino nesilaikydami taisyklių


Parduotuvės „Techasas“ vedėja D. Dranseikienė prisiminė Neringos papasakotą situaciją. Pasak jos, visą šį konfliktą gaubė įtampa ir pirkėjo nepakantumas.
„Per metus pasitaiko pora tokių pirkėjų, kurie viską aiškinasi šaukdami, kritikuoja. Nesusipratimų būna ir daugiau, bet viską galima išspręsti gražiuoju, negąsdinant įvairiomis institucijomis ir nevadinant baisiais žodžiais“, – sakė vedėja.

Plačiau skaitykite "Kupiškėnų mintyse"


Skaityti komentarus (21)

 

Redakcija už komentarų turinį neatsako ir pasilieka teisę pašalinti tuos
skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, reklamuoja ar pažeidžia įstatymus.
 

 

Vardas:  (nebūtinas)
El. paštas:  (nebūtinas)
Komentarai:

Šį lauką palikite neužpildytą:

 

 Gali praeiti šiek tiek laiko, kol komentaras bus matomas.

 

Savaitės klausimas

Ar pritariate, kad tėvai būtų skatinami eiti tėvystės atostogų?

 
 
 
 

 

Vardadieniai

Dobilas, DobilÄ—, Krizostomas, Leonardas, Silvestras, Vaigeta, VygantÄ—.

Naujienos: Visos naujienos  |  Aktualijos  |  Gamta ir mes  |  Sveikata  |  Vėrinys  |  Nuomonės  |  KupiÅ¡kio kraÅ¡to kaimų istorijos  |  Rezervuota jaunimui  |  PAMIRÅ TI NEGALIMA PRISIMINTI
KroÅ¡tas brungiausias: KupiÅ¡kėnų kertala
Informacija: Skelbimai  |  Atsiliepimai  |  Redakcija
Ä®kainiai: Prenumerata  |  Reklama
Archyvas: Amatų gijos  |  AukÅ¡taičių kraÅ¡tas  |  Bendruomenė  |  Kamara  |  Iš ESmės  |  PožiÅ«ris  |  Sugrįžimai  |  Ulyčia  |  Amžių sandÅ«roje  |  „Pasikalbosykim“  |  Laiko raÅ¡tas  |  Gyvenimo ratas  |  Savi tarp kupiÅ¡kėnų  |  Å ėlsmas  |  Talalojus  |  Pasikalbosykim  |  MÅ«sų Å¾monas  |  Likimai  |  Horizontai  |  Propagandos anatomija  |  Pabėgėliai  |  PilietiÅ¡kumas  |  Kas mus saugo?

Jūs esate

9 089 395

šios svetainės lankytojas


Šiame puslapyje pateiktą medžiagą kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Kupiškėnų mintys“ sutikimą.

 

UAB „Kupiškėnų mintys“, Gedimino g. 34, 40130 Kupiškis

Tel.: (8 459) 3 54 74, tel./fax.: (8 459) 5 48 89.

Elektroninis paštas: [email protected]