2024 m. lapkričio 30 d., šeštadienis |
Reklama | Prenumerata | Naujienos | Archyvas
|
Naujienos Kroštas brungiausias Informacija Įkainiai |
Skaitytojų komentarai
Ingrida NAGROCKIENĖ MYGTUKŲ PAGALBOS ATEITIS - MIGLOTA Ne vienerius metus Kupiškio vienkiemius saugoję vieno mygtuko pagalbos
įrenginiai per tą laiką tapo nebetinkami, sugedo ir dabar rajono
komisariatas dalija naują tokių aparatų siuntą. Gyventojai įspėjami, kad
ši pagalba tikrai veiks tik iki šių metų pabaigos. O ar vėliau juos
lėšų stingantis Policijos departamentas ryšis finansuoti, dar neaišku.
Mat šie aparatai brangiai kainuoja, o jais naudojamasi itin retai....
Straipsnio komentarų skaičius: 4. 4. (2012-10-08 19:27 IP: 87.247.105.249) MÅ«sų "protuoliai" sugalvojo kaip įsteigti papildomų darbo vietų. AnksÄiau, kol nebuvo 112 numerio, atsiliepdavo tiesiogiai tos pagalbos darbuotojas kuriam bÅ«davo skambinama. Dabar gi, atsiliepia nežinia kur esantis (gal Panevėžyje, gal Utenoje, gal Rokiškyje, gal Kaune ar Vilniuje sÄ—dintis bÅ«dintis operatorius. Kol jis išsiaiškina dÄ—l ko kreipiamasi pagalbos, kol sujungia su tos tikrai reikalingos pagalbos tarnybos darbuotoju, vÄ—l gi reikia aiškinti viskÄ… iš naujo. Ir taip gaunasi, kad bent tris kartus aiškinti kokios pagalbos reikia. Taigi, vietoje vieno operatoriaus, dirba bent trys. Darbo vietų padaugÄ—jo, bet jos gi visos yra finansuojamos iš biudžeto ( taigi iš mÅ«sų mokesÄių mokÄ—tojų pinigų). O paÄios paslaugos kokybÄ— nukentÄ—jo, nes net tris kartus (mažiausiai) reikia aiškinti kokios pagalbos reikia. Taip gaištamas laikas, bandoma skambinanÄiojo kantrybÄ—, o pati pagalba nutolsta. 3. (2012-10-08 08:24 IP: 89.117.33.1) pritariu, 1 komentarui.Reikia kažkaip kitaip ngalvoti sujungimÄ… per 112 nes ne kiekvienas turi tiek kantrybÄ—s ir dar kai užduoda durnus klausimus ,o dar kai bÅ«na žmogus stresinÄ—je situacijoje išjungi telefonÄ…. 2. (2012-10-07 14:55 IP: 91.187.185.226) LABAI GERAI KAD SENYVI ŽMONÄ–S VIENKEMIUOSE GALI NAUDOTIS TOKIA PASLAUGA JI TIKRAI LABAI REIKALINGA 1. (2012-10-06 15:15 IP: 78.63.71.62) O man atrodo, kad mobilusis telefonas atlikt galetu ta pacia funkcija, jei isnyktu ta 112 tarnyba.... :) Nes dabar prisiskambinti policijai problematiska. Pameginau pranesti apie ne vietoje stovinti automobili, tai ta pacia istorija kartojau moteriskei, kuri atsiliepe 112, po to panevezio policininkui, o jis sujunge su Kupiskiu. Bet tada dar trecia karta visko klause. Jei ekstra atveju-nezinau kaip cia butu..... :D Seniau buvo paprasta-paskambinai, Kupiskenai atsiliepe, paaiskinai-atlekÄ—...
Redakcija už komentarų turinį neatsako ir pasilieka teisę pašalinti tuos
Gali praeiti šiek tiek laiko, kol komentaras bus matomas. |
Skalsu kalbos Savaitės klausimas |
Vardadieniai Urbonas, Filadelfijus, Anicetas, Alfonsas, Adolfas, Apolinaras. |
|
Jūs esate 9 093 857 šios svetainės lankytojas |
Šiame puslapyje pateiktą medžiagą kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Kupiškėnų mintys“ sutikimą.
|
|
UAB „Kupiškėnų mintys“, Gedimino g. 34, 40130 Kupiškis Tel.: (8 459) 3 54 74, tel./fax.: (8 459) 5 48 89. Elektroninis paštas: [email protected] |