Ubagų visur daugyba ir burÄija kožnas. Jos apvilkt, jais pasirÅ«pyt turia kiti žmonas. Seniau bÄ—dnais, ba sveikotos rÅ«pinos kaimynai, BÅ«davo ir valgydina, kÄ—lia pakasynas.
Jė padadavo kaimynom, kiek jėgų turėjo, Gaudavo biškį almužnos, jei mažai – burbėjo... Užmokėt jiem negalajo, kiek tikrai priklausa, Daugeliui ir gaspadorių buvo duona sausa.
KalÄ—dojo palei kiemus ubagų ne vienas; Vyrai, moterys, bobutas myna dobilienas. Ubagas gryÄion ataina – garbÄ— JÄ—zui Kristui – Kalba poterius unt suolo, ait toliau nedrįsta.
No krikštosolas lig durų buvo jilgas suolas; Ubago vieta prė durų, o ne kur papuola. Poskum pasibadavoja, visas badas keikia, Jama lašinių ar duonos, paprošo – ko raikia.
Ubagaudavo pavieniai visai ne iÅ¡ gÄ—ro; UžmirÅ¡ti valdžios, kaimynų, ronyti par karų. Å indÄ—j ,,ubagai“ važiuoja audi, mersedÄ—sais: Kur – užėjį gryÄion klausia – pinigai padÄ—ti?
Šitė nigdi ir neklausia, ar turi iš viso; ,,Ubagų“ su mersedėsais, su ginklais priviso. Jei mėginsi no jų gintis, trotkų jiem darysi, Visadu tu būsi kaltas, po teismus tumpysės.
Dabar ,,remtinais socialiai“ šitokios vadina – Duoda pinigų, abroko, jų vaikus maitina. Jėgu siūlysi jiem dorbų, tik... kur gerai moka, Nesijims sudėtingėsnio – ne kų jė bamoka.
Dabar visoks recidyvas, visokÄ— banditai Vogia, plaÅ¡ia iÅ¡ ko golia, nÄ—t vienas no kito. Tai ,,lunksÄios moralÄ—s žmonas“ – tÄ—p jÄ— pavadinti – VoikÅ¡Äioja kÄ—p niekur nieko, nÄ—r kÄ—p no jų gintis.
Redakcija už komentarų turinį neatsako ir pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, reklamuoja ar pažeidžia įstatymus.
Gali praeiti šiek tiek laiko, kol komentaras bus matomas.