2024 m. lapkričio 22 d., penktadienis |
Reklama | Prenumerata | Naujienos | Archyvas
|
Naujienos Kroštas brungiausias Informacija Įkainiai |
LIDL, DAR VIENA PROGA SUSIPYKTI?
RÅ«ta VAINIENÄ–, ekonomistÄ— Pastarasis, Lidlo klausimas, pagal idÄ—jÄ…, turÄ—jo ne prieÅ¡inti, o taikyti. JÅ«s griežiate dantį ant Maximos, jums per brangu Rimi ar Iki – Å¡tai jums Lidlas. Tema aptarimui bÅ«tų buvusi žymiai kuklesnÄ—, jei Lidlas nebÅ«tų sužaidÄ™s atidarymo korta – itin didelÄ—mis ir itin trumpalaikÄ—mis nuolaidomis. Jis sužaidÄ—, Äia jo rinkodaros sprendimas. Ir kaip koks provokatorius parodÄ— kiek Å¡ioje rinkoje svarbi yra ne tiek pati kaina, kiek „nuolaidÄ—lė“. Lidlas, kaip koks psichoanalitikas, tik ne ant kuÅ¡etÄ—s, o prie kasos, iÅ¡muÅ¡Ä— mums diagnozÄ™. NuskurdÄ™? Tikrai ne. UžkietÄ—jÄ™ nuolaidų medžiotojai. Lidlo eilÄ—se tikrai nestovÄ—jo tie, kurie sukasi iÅ¡ paskutiniųjų, dirba keliuose darbuose ir vos suduria galÄ… su galu, o tokių tikrai yra, ir nemažai. Juk tam, kad apsipirktum už 50, 100 ar 150 eurų, turi galÄ—ti tiek eurų skirti vienam apsipirkimui, jau po to, kai sumokÄ—ta už butÄ…, darželį, benzinÄ… ir dar kÄ… nors. Pirkimas „į atsargą“, tegu ir už pusÄ™ kainos – tikrai ne skurdo požymis. Pirkimas rodo tik perkamÄ…jÄ… galiÄ…, o ne prieÅ¡ingai. Jei Lidlas bÅ«tų atsidarÄ™s, pasiÅ«lÄ™s nuolaidas ir nesulaukÄ™s pirkÄ—jų, Å¡tai tada galÄ—tume sakyti – žmonÄ—s nebeturi už kÄ… pirkti. O dabar – pirko ir Lidle, bet ir kituose tinkluose apyvartos nemažėjo! Tai, kad lig Å¡iol Lietuvoje niekaip neprigijo pigÅ«s tinklai, tokie kaip Cento ir kiti – tik rodo, kad Å¡ioje rinkoje reikia aukÅ¡to aptarnavimo standarto, didelio pasirinkimo ir... nuolaidų. Kad stovÄ—tum eilÄ—se, dar reikia turÄ—ti laisvo laiko. Dar bÅ«tinai reikia turÄ—ti sveikatos, kad kelias valandas iÅ¡stovÄ—tum karÅ¡tyje, saulÄ—je. Ar tai – blogai? Tai – nuostabu! Juk tai – žmonÄ—s, turintys darbinio potencialo. Kiek tose eilÄ—se stovÄ—jo galimų padavÄ—jų, pardavÄ—jų, valytojų, virÄ—jų, krovikų, statybininkų, masažuotojų, vairuotojų ir taip toliau. Jei žmogus pirmomis dienomis veržiasi į naujÄ… prekybos centrÄ…, jis bÅ«tinai yra smalsus, ieÅ¡kantis alternatyvų, iÅ¡tvermingas, neatidÄ—liojantis sprendimų, apsukrus, be jokios puikybÄ—s ir Äiumpantis jautį už ragų su didžiausia energija. Vienas verslininkas socialiniame tinkle gana rimtai pasvarstÄ—, kad nuo Å¡iol priimdamas į darbÄ… teirausis, ar kandidatas dalyvavo Lidlo Å¡turme. Ir jei atsakymas bus teigiamas – nepriims jo į darbÄ…. O visai be reikalo! Kai kuriems darbams kaip tik verta samdyti žmogų iÅ¡ Lidlo eilÄ—s! Internete buvo apstu Lidlo eilių nuotraukų, prisiartinau, iÅ¡ arti žiÅ«rÄ—jau į puikiai apsirengusius, mobilius telefonus rankose laikanÄius, įvairaus amžiaus žmones. Jų automobiliai sunkiai tilpo stovÄ—jimo aikÅ¡telÄ—je. IÅ¡ parduotuvÄ—s iÅ¡rieda pilni vežimÄ—liai. Lidlas neskelbia prekybos rezultatų, bet ji „pranoko lÅ«kesÄius“. Jei kas ir nori matyti nuskurdusiÄ… LietuvÄ…, ji tikrai ne prie Lidlo. Tai gal ir pyktis nÄ—ra dÄ—l ko? Komentaras LRT radijui
Redakcija už komentarų turinį neatsako ir pasilieka teisę pašalinti tuos
Gali praeiti šiek tiek laiko, kol komentaras bus matomas. |
Skalsu kalbos Savaitės klausimas |
Vardadieniai CilÄ—, Cecilioja, Cecilijus, Cecilius, Cilas, CilÄ—, DargintÄ—, Laimutis, Steikintas, Suvaidas, SuvaidÄ—, Suvainas, SuvainÄ—. |
|
Jūs esate 9 081 095 šios svetainės lankytojas |
Šiame puslapyje pateiktą medžiagą kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Kupiškėnų mintys“ sutikimą.
|
|
UAB „Kupiškėnų mintys“, Gedimino g. 34, 40130 Kupiškis Tel.: (8 459) 3 54 74, tel./fax.: (8 459) 5 48 89. Elektroninis paštas: [email protected] |