Kai kurie skaitytojai piktinasi, kad dviratininkai Aukštupėnuose važiuoja ne jiems skirtu taku (tai juos įpareigoja daryti ir kelių eismo taisyklės), o keliu. Čia yra tokia kalnuota atkarpa kur labai nesaugu lenkti dviratininkus.jk
Šią situaciją pakomentavo Kupiškio policijos komisariato vyr. patrulė Valda Subačienė. Anot pareigūnės, tokia problema yra ne tik Aukštupėnuose, bet ir Pyragių link pro kolektyvinius sodus vingiuojančioje kelio atkarpoje. Šiose vietose pareigūnai yra ne kartą sustabdę dviratininkus ir įspėję, kad jie laikytųsi eismo taisyklių reikalavimų ir važiuotų jiems skirtu taku. Tačiau žmonės teigia, jog jiems yra saugiau važiuoti keliu nei duobėtu, vietom medžių šakų iškilotu dviračių taku.
Gal iš dalies dviratininkai ir teisūs, ypač dėl tako Pyragių link. Tačiau tie nepatogumai yra kur kas menkesni už grėsmę pakliūti po automobilio ratais ir žūti ar sunkiai susižaloti. Pareigūnės nuomone, ši problema galbūt greičiau išnyks jiems pradėjus masiškiau bausti taisyklių nesilaikančius dviratininkus (baudos siekia nuo 30 iki 50 Lt).
V.Subačienės teigimu, kad šių eismo dalyvių drausmė priklauso ir nuo kokybiško dviračių tako, rodo tai, jog prie Šepetos, kur toks takas daug geresnis, žmonės mažiau ryžtasi pedalus minti keliu.
Savivaldybės administracijos direktorius Žilvinas Aukštikalnis neneigė, kad Savivaldybės prižiūrimos pėsčiųjų ir dviratininkų tako atkarpos nėra idealios. Tiesa, kelininkai prie Pyragių jiems priklausančią dalį tokio tako patvarkė. Kada pajudės darbai Savivaldybės prižiūrimuose takeliuose, direktorius negalėjo pasakyti. Daug priklausys ir nuo rajono Tarybos, sprendžiančios, kam ir kiek kitų metų biudžetelėšų skirti .
Pasivaikčioję Aukštupėnų pėsčiųjų ir dviratininkų keliu, didelių smegduobių neaptikome. Jei reikėtų rinktis, ar važiuoti čia, ar rizikuojant gyvybe keliu, pasirinktume takelį.
Redakcija už komentarų turinį neatsako ir pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, reklamuoja ar pažeidžia įstatymus.
Gali praeiti šiek tiek laiko, kol komentaras bus matomas.