Nuo liepos 1 d. visoje Lietuvoje pradėta teikti pacientų pavėžėjimo paslauga. Pavėžėjimo kriterijus atitikę pacientai gali užsisakyti pavėžėjimo paslaugą telefonu 1808 iš namų į gydymo įstaigą ir atgal.
Ar prigyja ši paslauga? Su kokiomis problemomis susiduriama?
Jurga BANIONIENĖ
Penkiolika kartų
Sveikatos apsaugos ministerijos Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Jūratė Baltinaitė atsiuntė ministerijos komentarą apie pacientų pavėžėjimo paslaugos teikimą Kupiškio rajone.
„Nuo 2024 m. liepos 1 d. iki rugpjūčio 13 d. Kupiškio rajono savivaldybės gyventojams pacientų pavėžėjimo paslauga suteikta 15 kartų. Pacientai pavėžėjimo paslauga naudojosi vykimui į asmens sveikatos priežiūros įstaigas ir Kupiškio rajono savivaldybės viduje, ir į Kauno, Vilniaus miestų, Biržų rajono, Panevėžio miesto savivaldybių asmens sveikatos priežiūros įstaigas.
Kupiškio rajono savivaldybės gyventojams nekilo didesnių problemų dėl pacientų pavėžėjimo paslaugos užsakymo, bet atkreipiame dėmesį, kad pacientų pavėžėjimo paslaugą gali užsakyti asmenys, kurie negali naudotis nei individualiu, nei viešuoju transportu ir kuriems reikalingas pavėžėjimas į asmens sveikatos priežiūros įstaigą ir (ar) grįžimui į gyvenamąją vietą dėl socialinių ir ekonominių priežasčių arba sveikatos būklės. Paslaugą užsisakant reikia turėti gydytojo išrašytą siuntimą ir registraciją vizitui asmens sveikatos priežiūros įstaigoje“, – rašo J. Baltinaitė.
Norinčių neatsirado
Kupiškio rajono savivaldybės tarybai pritarus, Kupiškio socialinių paslaugų centras paskirtas įgaliotąja įstaiga organizuoti ir teikti Savivaldybės lygmens pacientų pavėžėjimo paslaugą.
Kaip sekasi įgyvendinti šią naujovę, pakomentavo centro direktorė Reda Pauliukonienė.
Plačiau skaitykite rugpjūčio 20 d. „Kupiškėnų mintyse“ arba prenumeruokite PDF