2024/03/01

 

KLIENTAI BUS INFORMUOTI

Dalės Virbickienės nuotrauka

Susirūpinę skaitytojai redakcijos klausė, ar Kupiškyje ketinama uždaryti „Swedbank“ padalinį. Tokie gandai sklinda. Žmonėms dar reikia gyvo bendravimo su banko darbuotojais. Taip pat jie nori, kad ši galimybė būtų arčiau gyvenamosios vietos.

Ar šie gandai turi pagrindo, pasiteiravome šio banko atstovų.

Banguolė ALEKNIENĖ-ANDRIJAUSKĖ

Daiva Taučkėlaitė, „Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene, atsiuntė tokį atsakymą: „Šiuo metu Lietuvoje turime 45 klientų aptarnavimo skyrius ir esame vienas didžiausių bankų Lietuvoje pagal padalinių skaičių. Nuolatos peržiūrime banko padalinių tinklo veiklą, klientų srautus padaliniuose, atsižvelgiame į klientų elgseną, poreikius ir vertiname, kokios paslaugos reikalingiausios mūsų klientams. Jei planuojame pokyčius, klientus visuomet informuojame iš anksto.“

Taigi, kol kas tokios informacijos iš banko nėra.

Dalintis
Vėliausi komentarai
  • Viską susitvarkau internetu. Būkite malonūs, pasakykite, kokias paslaugas suteikia moterėlė, sėdinti Swedbank skyriuje?

    • Labai gerai ,kad tu susitvarkai internetu ,o gal kitas neturi galimybių ar nemoka ,o yra tokių paslaugų kur pats internetu nesusitvarkysi taip kad visų liginti nereikia o bankas reikalingas

      • .Yra pasakyta – Traukinys š—–ių nelaukia…

    • Būkit malonus ir nesusireikšminkit. Jūs nesate atskaitos taškas. Daug yra žmonių, kurie nemoka naudotis internetu ir vargu ar išmoks.
      Čia panašiai kaip kažkada girdėtas patarimas į žmonių nusiskundimus, kad tapo didelė problema autobusais pasiekti didžiuosius šalies miestus. O patarimas buvo toks: tai važiuokit savo transportu, kiekviena šeima bent po kelis automobilius turi. :)))

      • Dingsta elektra, nulūžta tavo internetinė bankininkystė, sukčiai nulaužia tavo accountą ir susišikęs su tokias komentarais pizdini į panevežį pinigėlių.

    • Labai gerai visi viska mokam, tvarkom internetu, viskas paprasta o kai pasiziuri pilnas bankas zmoniu, matyt visi mokam viska kol nieko nereikia.

  • Nu šitam kaime ir taip nieko nebėra. Tai dar ir banką uždarys. Viena pažystama turiu Vilniuje kur sėdi centriniame swedbank padalinyje. Jau senai sakė, kad Kupiškio bankui dienos suskaičiuotos. O čia sako, kad ne.

  • Laba idomus dalykas,
    jei tikrai bankas neuzdaromas, tai kodel visi darbuotojai gavo atleidimo lapelius nuo balandzio

  • Labai gaila, kad bankui nusispjaut į vyresnius, mažesnes pajamas gaunančius žmones?

  • Lietuvoje nera lietuvisku banku tik svetimsaliai, plesiantys nuo klijentu didelius mokescius o palukanu NULIS.

  • Taigi vieša paslaptis, kad uždarys skyrių ir paliks savitarną. Tik laiko klausimas.
    Kam dar akis muilina banko atstovė. Juk skyriaus dienos suskaičiuotos!

  • Mažai kam reikalingas, juk priima tik su išankstinių registravimu. Šalia Šiaulių bankas, kur nuėjęs visad iš karto gausi konsultacija, jokių laukimu.

  • Aš, kaip rinkėjas ir rūpestingas pilietis, labai prašau interviu su koncervatore tarybos nare gydytoja Šereliene. Man įdomi jos, kaip koncervatorės, nuomonė apie vykdomą sveikatos reformą, milžiniškas eiles pas specialistus ir panašiai. Kadangi ji yra koncervatorių partijos atstovė, tegul detaliau paaiškina piliečiams apie būsimus pasikeitimus. Ar ten taryboj nieko veikt nereik, tik rankas kilnoti, a?

  • Jug baigiasi nuomos sutartis,ir uždarys ,nieko tuoj tam Kupiškyje nebeliks

PALIKTI KOMENTARĄ

Rekomenduojami video