2024/03/02

 

RASOS SIEKIS – IŠMOKYTI ŽMONES PAMILTI JUDĖJIMĄ

Kineziterapeutė Rasa Vaitiekūnė Kupiškio baseine veda funkcines treniruotes, stuburo ir sąnarių mankštas. Nuotrauka iš asmeninio pašnekovės albumo

Naujo Kupiškio baseino lankytojai gali išmėginti ne tik vandens malonumus ir pramogas. Čia vykdomos ir sveikatinimo programos – vedamos grupinės vandens ir sausumos treniruotės. Į pastarąsias kviečia kineziterapeutė, kraštietė, iš Skapiškio kilusi Rasa Vaitiekūnė. Aktyvi moteris turi ir daugiau veiklų – dirba grožio salone, nuo šio rugsėjo pradėjo gilintis į ikimokyklinio ugdymo pedagogikos sritį, be to, yra dviejų atžalų mama.

Jurga BANIONIENĖ

Pasitaikiusi proga

„Kai pamačiau skelbimą, kad reikia grupinių sausumos treniruočių trenerės Kupiškio baseine, pamaniau, kad tai mano šansas. Aš visada savo darbinę veiklą norėjau sieti su sportu, bet Kupiškyje turėjau tik darbo pasiūlymus ligoninėje ar Socialinės globos namuose. Labiausiai norėjau dirbti su sveikais žmonėmis ar vaikais, bet nebuvo tokio varianto. Nusiunčiau savo gyvenimo aprašymą, dalyvavau pokalbyje. Žinau, kad buvau ne viena pretenduojanti į šią vietą, bet pasirinko mane.

Šie metai iš esmės labai intensyvūs ir įdomūs, nes nuo rudens pradėjau dar ir studijuoti. Kupiškio technologijos ir verslo mokykloje mokausi ikimokyklinio ugdymo padėjėjos specialybės. Taip pat dirbu grožio srityje“, – pasakojo R. Vaitiekūnė.

Sveikatinimosi treniruotės

Rasa UAB „Kupiškio baseinas“ veda funkcines treniruotes ir stuburo, sąnarių mankštas.

„Funkcinė treniruotė intensyvesnė, ji skirta jėgai, ištvermei lavinti, koordinacijai. Treniruotės yra paremtos kasdieniais judesiais: ėjimu, lenkimusi, bėgimu, šokinėjimu. Svarbiausia užduotis – išmokyti žmones sveikatintis judesiu, jį pamilti, kad viskas būtų daroma taisyklingai. Per treniruotes žmonėms pabrėžiu, kad jie gali neskubėti, sportuoti pagal savo tempą, nes esmė ne pratimų kiekis, o kokybė, judesys turi būti atliktas tinkamai, nežalojant savęs. Jei neišeina ar skauda, geriau visai nedaryti. Aš ir pati studijuodama mokiausi, kaip reikia kiekvieną judesį atlikti tinkamai, netgi keliantis iš lovos, tupiant, stojant. Tai atrodo labai paprasta, o iš tiesų, kai dabar gyvenimas toks greitas, niekas apie tai nepagalvoja ir atsiranda įvairių sveikatos problemų“, – mintis dėstė pašnekovė.

Nors treniruotes veda dar tik kelias savaites, norinčių sportuoti žmonių netrūksta. Pasak Rasos, ateina visokio amžiaus žmonių, daugiausia – senjorų, moterų, bet atsiranda ir vyrų. Yra ir nuolatinių, prisijungia naujų.

Kam treniruotės per sunku, ji kviečia atvykti į stuburo ir sąnarių mankštas. „Mano vedamos funkcinės treniruotės, taip pat „Slow&strong“ treniruotės intensyvesnės, vidutinio sunkumo, o mankštos – žemo intensyvumo, paremtos gydomaisiais judesiais. Čia sulaukiu daugiausia žmonių, susirenka apie 16 asmenų grupė. Labai džiugu, kad jie ateina, ypatingai vyresni, nebijo ir pasiryžta. Jaunimas turėtų imti pavyzdį. Nereikia galvoti, kad bus lengva, viskas ateina palaipsniui. Neteko daug kalbėti su žmonėmis, bet dažnas pasiteirauja, ar galėtų atlikti vieną ar kitą judesį. Visiems siūlau pabandyti, jei neišeina, galima tiesiog nebedalyvauti“, – kalbėjo R. Vaitiekūnė.

Plačiau skaitykite sausio 19 d. „Kupiškėnų mintyse“ arba prenumeruokite PDF

Dalintis
Komentarų nėra

PALIKTI KOMENTARĄ

Rekomenduojami video