2024/03/05

 

KOKS DARBAS DAŽNIAUSIAI SIŪLOMAS VAIRUOTOJAMS?

Unsplash nuotrauka

Jei vairuotojai ieško darbo, jį ras nesunkiai, nes ši profesija yra labai paklausi. Kaip informuoja užimtumo tarnyba, dažniausiai yra ieškoma tarptautinio krovinių vežimo transporto priemonių vairuotojų, dar ieškoma vairuotojų ekspeditorių, vairuotojų, turinčių C-CE kategorijos vairuotojo teises, vairuotojų, galinčių vairuoti keleivinį transportą. Ieškoma ir tokių vairuotojų, kurie tuo pat metu galėtų padirbėti ir krovikais.

Koks darbas dažniausiai siūlomas vairuotojams, norintiems dirbti užsienyje?

Suprantama, kodėl Lietuvos vairuotojai intensyviai ieško darbo užsienio šalyse, ypač tokio, kuris būtų stabilus ir ilgalaikis. O tai reiškia, jog mūsų tautiečius labiausiai domina tolimųjų reisų vairuotojų darbas anapus sienos, nes tenai už vairavimą mokami didesni atlyginimai.

O vietiniams vairuotojams jie gali atrodyti per maži, todėl šios profesijos atstovų paieška Vakarų šalyse visada išlieka ant bangos. Ypač didelė darbo vietų vairuotojams pasiūla išlieka Vokietijoje, Skandinavijos pusiasalio šalyse, tačiau ir konkurencija dėl jų išlieka gana įtempta.

Kuo ypatingi tolimųjų reisų vairuotojų darbo grafikai?

Dažniausiai tolimųjų reisų vairuotojai dirba, laikydamiesi jiems nustatytos grafiko. Vienas grafikas siūlo praleisti šešias savaites darbe, po to tris savaites ilsėtis, kitas numato aštuonių savaičių darbo trukmę, po kurios leidžiama ilsėtis keturias savaites. Pastarąjį grafiką noriai renkasi tie vairuotojai, kurie turi šeimą ir nori kuo daugiau laisvo laiko skirti buvimui su ja.

Kokį gerai apmokamus darbus vairuotojams siūlo Lietuvos darbdaviai?

Lietuvoje vis labiau yra reikalingi miškovežių bei automobilių su įmontuotu kranu (fiskaru) vairuotojai. Kadangi vis sparčiau vystosi ir klesti medienos iš miškų pervežimo tiesiai baldų gamintojams verslas, tai vienu svarbiausių šio verslo sraigtelių yra laikomi miškovežio vairuotojai – operatoriai. Aišku, jiems siūlomas darbas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, Lenkijoje, Vokietijoje ir kitose ES valstybėse.

Taip pat labai yra reikalingi vairuotojai galintys dirbti su transportu, kuriame įmontuotas kranas. Jie puikiai pasitarnauja statybų versle ir tada, kai prireikia kilnoti sunkius krovinius. Krano strėlės aukštis siekia iki keturiolikos metrų į šoną ir septyniolika metrų į viršų. Tokia mašina su kranu yra naudojama ir tada, kai reikia iškelti arba pakrauti krovinius, kai sandėliavimo vietoje nėra tam skirto specialaus keltuvo.

„Market Rats“ inf.

Užs. Nr.1478

Dalintis
Komentarų nėra

PALIKTI KOMENTARĄ

Rekomenduojami video