2024/03/05

 

„META“ PLANUOJA PASIŪLYTI MOKAMAS PRENUMERATAS BE REKLAMŲ

Unsplash nuotrauka

JAV technologijų milžinė „Meta“ planuoja Europoje pristatyti mokamas „Instagram“ ir „Facebook“ prenumeratas be reklamų.

Tai antradienį pranešė leidinys „The Wall Street Journal“ (WSJ).

Kaip teigiama, kompanija veda derybas su duomenų apsauga besirūpinančiais Europos Sąjungos (ES) reguliuotojais dėl galimybės regione pristatyti savo paslaugų versiją be reklamos. Vartotojai, kurie nenorės kas mėnesį mokėti 14 ar net 17 dolerių (13,3-16,2 euro), kad galėtų pasiekti „Meta“ programėles „Facebook“ ir „Instagram“, turės taikstytis su vadinamąja suasmeninta reklama, leisiančia „Meta“ stebėti vartotojų veiklą internete.

Tokiu būdu „Meta“ atsižvelgia į ES reglamentus, kurie gali paveikti bendrovės suasmenintos reklamos praktiką.

ES, siekdama apsaugoti vartotojų duomenis ir privatumo teises, realizuoja ir stiprina duomenų apsaugos ir privatumo reglamentus, įskaitant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR).

Tokioms kompanijoms kaip „Meta“ suasmeninta reklama atneša didelę dalį pajamų. Šios įmonės renka vartotojų duomenis, kad galėtų efektyviau suasmeninti reklamas.

Tačiau ES reglamentai siekia leisti vartotojams labiau kontroliuoti savo duomenis ir reikalauja kompanijų gauti aiškų sutikimą, kad jos galėtų vykdyti tam tikrą duomenų tvarkymo veiklą, įskaitant reklamos suasmeninimą.

Pasiūlius pasirinkimą tarp nemokamo plano ir mokamos prenumeratos be reklamų, vartotojai dažniausiai renkasi pirmą variantą – „Meta“ atveju tai reiškia, kad kompanija atitiks visus reikalavimus, o jos reklamos verslas nenukentės.

Lina Linkevičiūtė (DPA)

Dalintis
Komentarų nėra

PALIKTI KOMENTARĄ

Rekomenduojami video