Beribė „BMW“ automobilių gamintojo fantazija – savybė, kuri jau daugiau nei 100 metų leidžia kurti visų taip stipriai geidžiamus bei išskirtinius automobilius. Nors gamintojas į sportinių automobilių rinką žengė dar 1978 metais kartu su nepamirštamu „M1“ modeliu, ši naujai atrasta automobilių gamybos kryptis yra populiari dar ir šiandien. Tą galima nesunkiai suprasti vos tik pažvelgus į naujuosius „BMW M3“ bei „M4“.
Kiekviena nauja sportinių „BMW“ automobilių karta stebina vis išskirtinesniais dizaino sprendimais, efektyvesniu automobilių našumu, naujesnėmis technologijomis ir dar daugiau. Ne išimtis ir naujieji „BMW M3“ bei „M4“. Iš pirmo žvilgsnio panašūs, tačiau kartu ir skirtingi modeliai mena ne tik technologinę pažangą, bet ir nepažabotą sportinio automobilio dvasią, kuri daugelio šio gamintojo gaminamų automobilių mylėtojų yra laikoma bene didžiausiu privalumu.
Emocijas aštrinanti galia
Kaip jau buvo minėta anksčiau, tiek „M3“, tiek ir „M4“ yra iš tiesų panašūs ne tik išore, tačiau ir vidumi. Abu modeliai turi sumontuotus identiškus trijų litrų darbinio tūrio, dvi turbinas turinčius bei „S58B30T0“ kodu pažymėtus variklius, leidžiančius išvystyti 473 kW galią. Įprastomis sąlygomis šios galios užtenka, kad „M3“ 100 km/h greitį pasiektų per 4.1 sekundės.
Nepaisant identiškų variklių ir begalės kitų vidaus komponentų, naujasis „M4“ yra kiek greitesnis ir 100 km/h greitį pilnu pajėgumu pasiekia per 3.8 sekundės. Šį mažą greičio pokytį lemia lengvesnis „M4“ kėbulas, kurio svoris yra mažesnis dėl kitokio kėbulo tipo.
Taigi, kėbulo tipas yra laikomas bene pačiu svarbiausiu bei akivaizdžiausiu skirtumu, išskiriančiu „BMW M3“ ir „BMW M4“ modelius. Priešingai nei „M3“, „M4“ automobilis turi vos dvi dureles, kas leido gamintojui kiek pakeisti automobilio galinę dalį, sumažinti sėdimų vietų skaičių ir taip paversti automobilį lengvesniu, lyginant su „M3“.
Kalbant apie abiejų automobilių galą, čia yra ir daugiau pokyčių. Visų pirma, „M4“ turi gerokai aptakesnius galinius žibintus, kurie tam tikra prasme pakeičia didelę dalį bendro automobilio įvaizdžio. Tuo tarpu priekinė abiejų modelių dalis yra visiškai identiška, todėl žiūrint iš priekio juos gali padėti atskirti tik ant priekinių grotelių esantis modelio ženklelis.
Salone skirtumų, akivaizdžiai išskiriančių „BMW M3“ nuo „BMW M4“ taip pat nėra daug. Abiejuose modeliuose yra naudojamos tos pačios bmw dalys, kurios yra gaminamos iš tokių medžiagų kaip natūrali oda, aliuminis ar anglies pluoštas. Bene vienintelis skirtumas, padedantis salone atskirti abu modelius – sėdimų vietų skaičius gale. „M4“ jų turi tik keturias.
Nepaisant visų dizaino skirtumų, šiomis dienomis „BMW M3“ gali pasiūlyti kiek išskirtinesnių sportinio automobilio sprendimų, tokių kaip įprastas „BMW M3“, tačiau universalo kėbule. Gamintojo sprendimas praplėsti sportinių automobilių pasiūlą „BMW M3 Touring“ modeliu buvo įgyvendintas pirmą kartą „BMW“ istorijoje ir yra laikomas be galo sėkmingu bei didelio dėmesio susilaukusiu žingsniu.
Žinoma, svarbu nepamiršti dar vieno svarbaus skirtumo, padedančio išskirti „BMW M4 ir „M3 sportinius modelius. Tai – emocija. Daugelis „BMW vairuotojų žino, jog šios markės automobiliai neretai sukuria tam tikrą emocinį ryšį, leidžiantį vairuotojams jaustis visapusiškai gerai ne tik išbandant maksimalias automobilio galimybes, bet ir važiuojant ramiai. Taigi, kartais užtenka tik prisiminti, jog yra sėdima prie „M4 vairo ir pati geriausia vairavimo patirtis pradeda jaustis savaime.
Straipsnis parengtas pagal avkparts.lt specialistų inf.
Užs. Nr. 394
Rasykit tiesa | 2023-04-01
|
Cia ziopliam skirtngi kad tik pirktu o taip tai ta pati masina m3 kebulas ir salonas nera nieko kitokio. Neturi kaip paimt pinigu is zmoniu tai paima ta pati kebula ir uzdeda kitoki logotipa o tada turintys pinigu lekia pirkt tipi kitokia masina.