2024/04/16

 

SPRENDIMUI PRIIMTI – DAUGIAU LAIKO

Neringos Butkevičiūtės nuotrauka

Apie 180 tūkst. gyventojų, kuriems „Perlas Energija“ panaikino fiksuotos elektros energijos kainos planus, bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) užtikrins daugiau laiko norimiems sprendimams priimti. Kitą elektros energijos tiekėją vartotojams galima rinktis iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai, o sutartis su naujuoju tiekėju įsigalios jau nuo rugsėjo 1 d.

ESO pabrėžia, kad elektros energija ir toliau bus tiekiama.

Nepriklausomas elektros energijos tiekėjas „Perlas Energija“ informavo visus savo klientus, jog jie turi 30 kalendorinių dienų nuo informacijos apie sutarties sąlygų keitimą pateikimo dienos sutartį nutraukti. Ką reikėtų daryti gyventojams, kurie apsispręs nutraukti sutartį, priklauso nuo to į kurį elektros rinkos liberalizavimo etapą jie patenka.

Galima išskirti dvi kategorijas klientų – vartotojai, patenkantys į šiuo metu vykstantį trečią etapą ir sunaudojantys iki 1 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus, priėmę sprendimą nutraukti sutartį, jie galės toliau naudotis reguliuojama visuomeninio tiekėjo paslauga arba pasirinkti kitą nepriklausomą tiekėją.

Kita dalis klientų, kurie sunaudoja daugiau nei 1 tūkst. kWh per metus ir patenka į jau pasibaigusius pirmąjį ar antrąjį elektros rinkos liberalizavimo etapus, jeigu nuspręstų nutraukti sutartis, turi sudaryti naują sutartį su kitu nepriklausomu elektros tiekėju.

Pagal galiojančias taisykles, norėdami turėti naują tiekėją jau nuo rugsėjo 1 dienos, klientai turėtų apsisprendimus padaryti ir tiekėjus pasirinkti iki rugpjūčio 18 d. (t. y. likus 2 savaitėms iki kito mėnesio pradžios), tačiau įvertinus susidariusią situaciją bei didelį paliestų vartotojų skaičių, ESO sutelkė papildomas pajėgas ir suteikia šiems gyventojams daugiau laiko norimiems sprendimams priimti.

Šiuo metu elektros energiją pirkti iš „Perlas Energija“ buvo pasirinkę apie 178 tūkst. vartotojų – 8 tūkst. iš pirmojo elektros rinkos liberalizavimo etapo, 94 tūkst. iš antrojo ir 76 tūkst. gyventojų, kurie patenka į trečiąjį etapą.

Visais aktualiais klausimais „Perlas Energija“ klientams reikėtų kreiptis į savo nepriklausomą tiekėją, t. y. į „Perlas Energija“, su kurio būtų galima aptarti rūpimas temas.

ESO pranešime pabrėžia, kad net įvykus tokiai situacijai elektros energija ir toliau yra bei bus tiekiama, šio tiekėjo klientai gali rinktis ir kitą nepriklausomą tiekėją. Jeigu sutartis būtų nutraukta, tačiau kitas tiekėjas nebūtų pasirinktas – elektros energiją, kaip garantinio tiekimo paslaugą, laikinai užtikrintų ESO, tačiau nepriklausomą tiekėją vis vien būtų būtina pasirinkti.

ELTOS inf.

Dalintis
Komentarų nėra

Sorry, the comment form is closed at this time.

Rekomenduojami video