Neretai verslas susiduria su gana aktualia problema: svetainės SEO optimizavimas atliktas puikiai, organinis lankomumas padidėjo, bet pardavimai neauga. Ką tokiu atveju galima dar padaryti?
Priežastys tokiu atveju greičiausiai yra dvi:
- didžioji dalis iš paieškos gaunamo srauto ateina ne į pardavimų puslapius.
- ateina ne ta auditorija.
Tokiu atveju gaunasi, kad organinis lankomumas yra, bet nei vienu, nei kitu atveju lankytojai nėra nusiteikę kažką pirkti. Jie ateina vedini kitų tikslų, pavyzdžiui, sužinoti daugiau apie tam tikrus produktus arba paslaugas, bet jie dar nėra apsisprendę, reikalinga jiems tai ar ne.
Kaip elgtis šioje situacijoje? Dalinamės 3 svarbiais patarimais:
1. Pakeisti nukreipimo* puslapius
Jei jūsų puslapis jau gauna nemenką organinį lankytojų srautą, nereikia jo atsisakyti, net jei jis prastai konvertuojasi į pardavimus. Tiesiog reikia pakeisti populiariausius nukreipimo puslapius taip, kad lankytojui būtų daugiau galimybių įsigyti jūsų prekes ar paslaugas. Tam reikia daugiau raginimų pirkti, taip pat vidinių nuorodų į paslaugas, galbūt papildomos grafinės informacijos. Jei yra el. parduotuvė, rekomenduojama turinyje įterpti specialius reklaminius skydelius gerai matomose vietose. Pozicijų tokie puslapiai smarkiai neprarastų, tačiau vartotojui būtų aiškiau, ko iš jo norima – pirkti.
2. Peržiūrėti raktažodžius
Raktažodžiai yra esminis momentas. Jei raktažodis yra vedamas suinteresuoto pirkti žmogaus, tai atėjimas į puslapį gali baigtis sandoriu. Dėl šios priežasties reiktų optimizuoti populiariausius ir svarbiausius nukreipimo puslapius ilgiesiems raktažodžiams. Tai ilgos raktinės frazės, kurios turi aiškų ketinimą pirkti. Pavyzdžiui „kur įsigyti ausines“ arba „kiek kainuoja maistas šunims“. Jei jūsų puslapiai optimizuoti bendriniams raktažodžiams, pavyzdžiui, „ausinės“ ir „šunų maistas“, didelė tikimybė kad dalis lankytojų srauto yra ne motyvuoti pirkėjai, o tik šiaip prašalaičiai, ieškantys naujienų apie ausines, ar patarimų, kaip maitinti savo šunį.
Kitas momentas yra lokalūs raktažodžiai. Jei įmonė veikia Vilniuje, tai siųsti kitų miestų gyventojus į šiuos puslapius nelabai yra tikslo. Tai negalioja el. komercijos projektams, nes jiems nėra svarbu, kur keliaus prekės. Paslaugų srityje lokalumas yra labai svarbus, todėl reiktų naudoti raktinius žodžius su miestų pavadinimais, pavyzdžiui „buhalterinės apskaitos paslaugos Vilniuje kaina“.
3. Vidinės nuorodos
Tai viena iš svarbiausių SEO dalių, kuri paprastai nustumiama į šoną. Be reikalo. Vidinės nuorodos stiprina tų puslapių autoritetą, todėl pozicijos bus aukštesnės. Jei jos ne TOP3-tuke, tai reiktų padirbėti ir su vidinių nuorodų tvarkymų. Jei svetainė maža, jį vos 10 puslapių, reiktų pagalvoti, kaip galima sugeneruoti daugiau naudingo turinio. Juk kiekvienas papildomas puslapis gali sugeneruoti dešimtis papildomų lankytojų. Tai daryti reiktų atsakingai ir neperspausti su automatiškai generuojamu turiniu. Tai svarbu visoms el. parduotuvėms, kurios mėgsta prikurti daugybę puslapių su tais pačiais produktais. Reikalingi normalūs nukreipimo puslapiai.
Tai tik keli bendriniai patarimai, ką reiktų daryti norint padidinti organinį srautą ir pardavimus. Kiekvienu atveju galima įžvelgti ir daugiau galimybių. Tai padaryti gali į pardavimus orientuoti SEO specialistai. Jų konsultacijos yra labai vertingos, nes tokie specialistai siekia ilgalaikio bendradarbiavimo ir realios naudos klientui, ne tik padidinti srautą ir gauti už tai pinigus. Dėl to ir SEO kainos Lietuvoje yra labai įvairios.
* Nukreipimo puslapiai yra tokie puslapiai, kuriuose aiškiai pasakyti, ką vartotojas turi daryti ir kur eiti peržiūrėjęs puslapį. Jie nukreipia žmogų atlikti tam tikrą veiksmą arba į kitą puslapį, todėl vadinami būtent taip.
Daugiau naudingos informacijos apie tai kaip svetainę geriausia optimizuoti paieškos sistemoms ir pritraukti tikslinio lankytojų srauto ieškokite adresu https://seogenerolai.lt/
Sėkmės Jums.
Seogenerolai.lt inf.
Užs. Nr.874