Prieš kiek daugiau nei 20 metų grožio salonų UNISON Lab 1 ir Lab 4 savininkas Andrius Mašauskas ir plaukų stilistikos kūrybininkas, UNISON Lab2 savininkas Anatolijus Pajanok sujungė bendras jėgas unikaliam ir Lietuvoje anuomet dar neregėtam projektui. „Atwins“ tapo pirmuoju net keletą susivienijusių grožio industrijoje kuriančių žmonių bendru vardu. Iki tol grožio industrijoje vyravusio individualizmo fone toks iššūkis atrodė ir drąsus, ir visiškai nepažįstamas. Vis dėlto, per daugiau nei du dešimtmečius „Atwins“ išaugo į profesionalią kūrybinę komandą, kurią puikiai pažįsta šalies kirpėjų bendruomenė. Be to, šis vardas jau garsina Lietuvos vardą savo kūriniais, buria talentingus menininkus įdomiuose projektuose, ugdo ir augina ateities grožio industrijos profesionalus.
Laisvalaikio hobis – sėkmingas šuolis į tarptautinius vandenis
„Atwins“ prieš daugiau nei du dešimtmečius užgimė dėl bendros Andriaus ir Anatolijaus aistros. Jų pačių teigimu, abu jautė, kad mąsto vienodai ir kad kartu veikti jiems sekasi tiesiog puikiai. Tuomet, pasak jų, ir buvo nuspręsta, kad „Atwins“ darys „viską ir daug“, nors tikslių užsibrėžimų anuomet dar nė neturėjo. Vis dėlto, šis vardas užaugo iki gerai atpažįstamo net ir tarptautiniuose vandenyse. Čia dirbančių kūrėjų darbus dažnai papildo ir kitų sričių profesionalai – choreografai, fotografai, dizaineriai, vizažistai ir daugybės kitų sričių specialistai. „Atwins“ komanda įsitikinusi, kad kiekvieno jų paliekamas pėdsakas neabejotinai suteikia prasmės ir tolimesniems jų darbams, įkvepia pažvelgti ir pamatyti kūrinius kitaip. Štai, pavyzdžiui, Andriui bene labiausiai rezonuojančiu išlieka „Archajiškų sodų“ kolekcija, kurta su skulptoriumi Danieliumi Sodeika ir PURE dizainerėmis bei išaugusi į tęstinį projektą – šiaudinių sodų įkvėpta ir įspūdingomis šukuosenomis virtusi kolekcija buvo pristatoma konferencijose, minima išleistose knygose, keliavo per Lietuvą foto parodos pavidalu, naudota edukacijose vaikams ir susilaukė milžiniško atgarsio pasaulio medijose.
Elektroninėje parduotuvėje – ne tik profesionali plaukų kosmetika
Šalia sėkmingų pasirodymų Lietuvos ir tarptautiniuose renginiuose, „Atwins“ puoselėja ir savo elektroninę parduotuvę, kurią rasite čia. Asortimente gausu profesionalių plaukų priežiūros produktų linijų bei įrankių jų formavimui, tačiau tai ne viskas. Ši parduotuvė buvo kuriama su mintimi, kad visų pirma ji padės žmogui sužinoti savo plaukų tipą ir atrasti geriausias priemones tinkamai priežiūrai.
„Kurdami šią e-parduotuvę užsibrėžėme pagrindinį tikslą – spręsti žmonių kasdienes problemas. Sutaupyti klientams energijos ir padėti gerai atrodyti. Džiugu, kad gaunamas grįžtamasis ryšys patvirtina – einame teisingu keliu,“ – teigia Andrius. Būtent todėl čia laikomasi požiūrio, kad priemonių nereikia daug – jų reikia tinkamų. Klientai gali rinktis iš profesionalų atrinktų priemonių – „Nook“, evo, Cloud9 prekės ženklų. Kiekvienas apsiperkantis parduotuvėje gali gauti nemokamą profesionalią konsultaciją ir konkrečiai jam tinkamų plaukų priežiūros produktų rekomendacijas. Profesionali plaukų priežiūros kosmetika padės apsaugoti plaukus nuo saulės, vėjo ir kitų aplinkos veiksnių bei užtikrins sveiką jų žvilgesį.
„Atwins“ – daugiau nei kūrybinė komanda
Nors „Atwins“ vardas bene geriausiai pažįstamas kirpėjų bendruomenei, kūrėjai niekada nepamiršo savo pamatinio principo – ne tik augti, bet ir auginti kitus. Per ilgus metus bendradarbiavimas su įvairiais specialistais atnešė sėkmingų rezultatų: „Pažangiosios koloristikos“ kursas, klientų aptarnavimo, stilistikos mokymai jau davė patirties daugybei pradedančiųjų ir jau patyrusių meistrų. Bėgant metams, mokymai išaugo į „Atwins“ akademiją, kurioje perduodamos esminės kirpimų žinios ir meistriškumo paslaptys. Pačių kūrėjų teigimu, sėkmingai perduoti žinias, kurias meistras gali paversti maksimalia nauda sau – ne mažiau svarbu nei pati kūryba.
Justė Giržadaitė
Užs. Nr.1069