Parinkus tinkamus raštinės reikmenis, darbas bus paprastesnis ir malonesnis, todėl pasiekti geresnių rezultatų bus lengviau. Būtent dėl to jų pasirinkimas turėtų būti atidus ir gerai apmąstytas, o patys reikmenys – patikimi ir ergonomiški.
Įvairūs reikmenų tipai
Raštinės reikmenų gali būti įvairių. Žemiau trumpai aprašomi populiariausi tipai.
- Rašymo priemonės. Bene svarbiausias prekių tipas. Rašikliai, pieštukai, žymekliai – viskas, kas rašo ant popieriaus ar kitų paviršių.
- Archyvavimo priemonės. Jos padės laikyti ir rūšiuoti įvairius dokumentus, taigi, prireikus juos rasti greičiau. Biure tokios priemonės itin padeda taupyti laiko išteklius.
- Kompiuterinė įranga. Skaitmenizuojantis pasauliui ir darbams, dažnai be jų darbo dienos įsivaizduoti – neįmanoma.
- Dezinfekcinės priemonės. Plintant pandemijai, šie reikmenys biuruose tampa tiesiog privalomi. Jie padeda palaikyti higienišką aplinką ir sumažina riziką susirgti ne tik koronaviruso, bet ir kitokiomis infekcinėmis ligomis.
- Verslo dovanos. Jos svarbios ne tik norint palaikyti draugišką, šiltą kontaktą su klientais ir partneriais, bet ir kuriant malonią atmosferą tarp darbuotojų.
Neretai raštinės reikmenys gali būti painiojami su kanceliarinėmis prekėmis. Taip, tai yra artimos sąvokos, tačiau, kaip matosi iš išvardintų pavyzdžių, raštinės prekės apima platesnį gaminių lauką. Naudojant tokius reikmenis, galima užtikrinti visokeriopai sklandų darbą: jie pagelbės rūpinantis darbų sauga, archyvuojant dokumentus, garsinant įmonės vardą ir kuriant identitetą, padės susitvarkyti su administraciniais įmonės poreikiais ir dar daugiau.
Svarbu planuoti
Jei poreikis numatyti bent porai mėnesių į priekį, sutaupoma laiko ir išvengiama nesusipratimų, papratai patiriamų, kai reikalingų priemonių turima per mažai.
Svarbu atsižvelgti į konkrečius darbuotojų poreikius. Kartais tokie reikmenys kaip pieštukai, rašikliai ar lapeliai gali būti pertekliniai, tačiau reikia daugiau kitokių priemonių, pavyzdžiui, antspaudų, užrašų knygelių ar žymeklių.
Be to, labai svarbu, kad būtų užtikrintas reguliarus biuro įrankių, reikmenų atsargų papildymas. Šis sprendimas padės išvengti darbų trikdžių ir įvairių nesusipratimų. Priklausomai nuo komandos dydžio, patikrinti priemonių likutį derėtų maždaug kartą per mėnesį.
Ne tik funkcionalumas
Darbo priemonių funkcionalumas padės pasiekti aukštesnių darbo rezultatų. Tačiau raštinės reikmenys gali tapti ir puikiomis biuro interjero detalėmis. Parinkti tinkamai, jie sukurs aplinkos vientisumo pojūtį, kuris užtikrins estetiškumą ir komfortą tiek darbuotojams, tiek svečiams.
Biure vyraujant klasikiniam stiliui, puikiai tiks santūrių spalvų detalės, pagamintos iš natūralių medžiagų. Siekiant originalumo, galima panaudoti padidinamuosius stiklus, antpirščius. Moderniame interjere taip pat tinka sodrios, ryškios, madingos spalvos.
Kokybė padės sutaupyti
Aukštos kokybės gaminiai ne tik yra patogesni naudoti, jie efektyviai sumažina galimas išlaidas. Greitai lūžtantys, pigūs reikmenys turi būti dažnai keičiami naujais, todėl užsakymai daromi dažniau, lėšų išleidžiama daugiau.
Prekių tiekėjo svarba
Tinkamas pardavėjas gebės patenkinti visus biuro poreikius ir užtikrins sklandų bendradarbiavimą. Dažnai įmonėms patogu rinktis tuos pardavėjus, kurie parduoda prekes urmu ir rūpinasi plačiu asortimentu: tai padeda sutaupyti laiko.
Tikslingai parinkti reikmenys palengvins kasdienes užduotis ir leis komandai pasiekti geresnių darbo rezultatų. Įdomu tai, kad patogiais, funkcionaliais darbo įrankiais aprūpinti darbuotojai ne tik dirbs efektyviai, bet ir savo darbo vietose jausis geriau. Tai leis įmonėje sukurti malonią, profesionalią aplinką, kuri įkvėps tobulėti kasdien.
Loreta VARANIŪTĖ
Užs. Nr.1506