2024/11/06

 

DĖL DVIRAČIŲ IR PĖSČIŲJŲ TAKELIO PAMETĖ KELIĄ

Kelio Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 64,00–71,85 km rekonstravimo darbai turėjo būti baigti birželio 20 dieną, tačiau nesklandumų kilo dėl šalia tiesiamo dviračių ir pėsčiųjų tako. Jurgitos Žiukaitės nuotrauka

Kelio Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 64,00–71,85 km rekonstravimo darbai turėjo būti baigti birželio 20 dieną, tačiau nesklandumų kilo dėl šalia tiesiamo dviračių ir pėsčiųjų tako.
Jurgitos Žiukaitės nuotrauka

AB „Panevėžio keliai“ kelyje Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys darbus pradėjo praeitų metų rudens pradžioje ir jų pabaiga buvo numatyta birželio 20 dieną.

Ne vienam vietos gyventojui remonto darbai sukėlė neigiamų emocijų dėl eismo greitį stabdančių šviesoforų ir greitį ribojančių kelio ženklų, tačiau dabar vairuotojai pyktį gali išlieti ant naujai šalia kelio tiesiamo dviračių ir pėsčiųjų tako.

Audinga SATKŪNAITĖ

Įžvelgia užsakovo kaltę

AB „Panevėžio keliai“ darbus kelyje Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys vadovaudamasi sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos vykdo nuo 2017 metų rugsėjo 6 dienos. Sutartyje numatytas darbų atlikimo terminas baigėsi 2018 metų birželio 20 dieną, tačiau kelininkai ir jų technika toliau darbuojasi remontuojamoje atkarpoje.

AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė sakė, kad rangos darbai vykdomi pagal užsakovo pateiktą AB „Kelprojektas“ techninį darbo projektą. Anot jos, darbai sutartyje numatytu laiku nebaigti dėl realios situacijos ir užsakovo pateikto projekto neatitikimo.

„Kad suprojektuotas kelio sklypas, o tiksliau šalia kelio tiesiamas pėsčiųjų ir dviračių takas, patenka į privačią žemę, kur rangovas negali vykdyti darbų, užsakovui buvo pranešta praeitų metų rugsėjo 19 dieną“, – užsitęsusių darbų priežastį nurodė R. Čepienė.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

Dalintis
Vėliausi komentarai
  • Tegu moka ne maziau kaip 1500 i rankas griz musu zmones is emigracijos dirbs ir padirbs kokybiskai ir greitai,tik kita tada bus problema suplones gobsuoliu kisenes,o ir nebus ponams moketi atkatus is ko

    • pritariu, va tame ir didžiausia problema,kad savininkai turi iš ko kas mėnesį tailanduose ir maljorkose sėdėti,bet sumokėt už darbą pavaldiniams nenori.

    • mano nuomone, didžiausia bėda Lietuvoje, kad vadovai/viršininkai kvailesni už darbininkus, nemoka organizuoti darbų, o viršininkauti labai nori.Firmų savininkai ,prichvatizavimo metu turtus įgiję ne savo proto, o gudrumo bei pažinčių dėka, nebus geri vadovai, geriausiu atveju tik kefyro dežučių nešiotojai

  • nebejuokaukit,nebėra jau pas mus kas dirba, gal tik atvažiavėliai ukrainiečiai. Lietuvaičiai pluša visi už sienos,belikę tik tokie,kad „atėjau,ant smėlio krūvos pagulėjau,telefonu pagrojau“, o algos noriu tūkstantinės.Vargas jau ir firmoms ir darbdaviams,deja.

    • Nesąmonė. Visiška nesąmonė. Jokioms firmoms žmonių netrūksta. Pažiūrėkit kokias algas siūlo – mažiau tūkstančio. Reiškia, už vartų vis dar tebestovi tie šimtai.

  • PER ŠVELNIAI PASAKYTA KOKIA VALDŽIA !!! O DARBININKAI DAR DIDESNI PER ANTRUS METUS NESUGEBA SUTVARKYT 7 KM SUŠIKTO KELIO RUOŽO KA JIE TEN VEIKIA SUSĖDE !!? VYT KAIP ŠUNIS LAUK TOKIUS ATSEIT DARBININKUS PIEMENYS SURINKTI !!!

  • Uzknisot jus su tokiais darbais trys stovi vienas dirba,o dabar del savo aplaidumo ir nekompetencijos ieskot priezazciu pasisteisinimo

Rekomenduojami video