2024/12/25

 

DĖL NETIKĖTŲ POKYČIŲ – AISTRŲ PROVERŽIS

Saugaus eismo komisijos pirmininkas Marius Mališauskas atskleidė, kad žiedinės sankryžos nudažymas, ženklų demontavimas, seno susidėvėjusio plastikinio ženklinimo frezavimas ir visų perėjų atnaujinimas kainavo 8 132 eurus. Vairuotojai pastebi, kad neseniai atsiradę juostos nuo važinėjimo jau blunka. Jurgitos Žiukaitės nuotrauka

Saugaus eismo komisijos pirmininkas Marius Mališauskas atskleidė, kad žiedinės sankryžos nudažymas, ženklų demontavimas, seno susidėvėjusio plastikinio ženklinimo frezavimas ir visų perėjų atnaujinimas kainavo 8 132 eurus. Vairuotojai pastebi, kad neseniai atsiradę juostos nuo važinėjimo jau blunka.
Jurgitos Žiukaitės nuotrauka

Neretai Savivaldybės atstovų nuveikti darbai ar priimti sprendimai, ties kuriais žymimi pliusai, gyventojams būna nemenkas galvos skausmas.
Pastaruoju metu šalia autobusų stoties įrengtos žiedinės sankryžos įkaitais tapę vairuotojai bando įminti mįslę, kodėl čia neseniai atsirado naujas ženklinimas. Ištisinių juostų labirintu virtusi sankryža nerimą pasėjo tarp didelių gabaritų transporto priemonių vairuotojų, nes eismas joje be Kelių eismo taisyklių pažeidimų tapo neįmanomas.
Galbūt baudų bijantiems kupiškėnams į miestą reikėtų įvažiuoti aplinkiniais keliais?

Audinga SATKŪNAITĖ

Poreikis – miglotas

Vienas pagrindinių žiedinių sankryžų įrengimo motyvų yra didelių automobilių srautų valdymas. Kupiškio kasdienybė rodo, kad sankryžos atsiradimo motyvai prieš daugiau nei kelis dešimtmečius turėjo būti kiek kitokie. Ne paslaptis, kad jos reikalingumu neretai suabejoja ir patys vairuotojai.
Kupiškio rajono savivaldybės administracijos direktorius Marius Mališauskas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas, tvirtino, kad žiedinė sankryža galėjo būti įrengta sprendžiant saugumo klausimą. Pašnekovas jos atsiradimą šalia autobusų stoties laiko teigiamu ir tikslingu sprendimu.

„Tokios sankryžos yra laikomos vienomis saugiausių, skirtos mažinti transporto priemonių greitį, taip pat sumažinti vadinamų konfliktinių taškų skaičių, kai susikerta skirtingų eismo dalyvių keliai. Jose nebūna kelio kirtimo ar posūkio į kairę situacijos: tiek žiedu važiuojančios transporto priemonės, tiek įvažiuojančios juda ta pačia kryptimi, tad ir eismo įvykių pasekmės dažniausiai nebūna itin skaudžios“, – sakė M. Mališauskas.

Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kupiškio rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus tyrėjas Justinas Urbonas patvirtino, kad nuo šių metų sausio jokių eismo įvykių šioje žiedinėje sankryžoje neužfiksuota.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

Dalintis
Vėliausi komentarai
  • Mūsų seneliams ir proseneliams užteks, o jaunimui, vistiek čia tik aplankyt atvažiuoja giminaičių dauguma.

    Bet, kad naujos juostos blunka tikrai pastebėkit!

  • Man įdomu, o ar nors vienas Jūsų, be kažkokio žiedo sureikšminimo, be problemų ir neapykantos galite gyventi? Džiaukitės, blemba, padarė žiedą, miestas tvarkingesnis atrodo, linijos popieriaus baltumo. Džiaukitės, kad kažkas vyksta, o taip tai viskas jums tik blogai. Baseino, su priekaištais nenusipelnysit. Mentality problems. Close your dirty mouths and get to work, peasants.

    • Čia ne žiedo padarymas, o pamaliavojimas. Gal išvers, ką ten angliškai parašei.

  • Žinoma, kad galima reguliuoti milžiniškus eismo srautus nykstančiame Kupiškio miestuke, kur kada nekada pravažiuoja vienas kitas automobilis. Kokiu dar būdu galima parodyti savo reikšmingumą, kai daugiau nėra kur. Pasirodo, eilinį kartą valdininkėliams reikalingi pampersai ir kada jie iš to išaugs 😀

  • Ziedine sankryza Olandijoje, ko negalima buvo sitaip sutvarkyti,kam isradineti LT nesamones?

  • Cia turbut linijine menine instaliacija. Kazkoks balta apykakle dailininkas savivaldybeje turbut nusprende is nuobodulio papiesti. Na dar tuom paciu nusirasyti pinigu uz dazymo darbus. Nusipezejimas o ne saugumas.

  • As jau pripratau,viskas cia gerai 🙂

  • Nesamone . Vaziavau ir vaziuosiu kaip reikia. Nes buvo sagiau, kai isukus i zieda vieni is des juostos issuka i viena krypti,tada kiti i kita krypti. Persirikiuoji tada kai reikia sukti. Jei reikia pirmame ar antrame isvaziavime sukti-puiku. Bet jei nuo Panevezio kelio suki i centra , t.y. i 4-a isvaziavima,tai tampi kliutimi.Aisku,tu kliuciu buna nemokanciu vairuoti ir bus

  • Užjaučiu kupiškėnus.Kai jau iš tavęs padaro įkaitą belieka emigruoti. Paskaičiau ir mane siaubas suėmė, kaip nori su žmonėm taip elgias.

  • Kaip STOP ženklas ar raudonas šviesoforo signalas priverčia sustot, taip žiedo ženklinimas priverčia važiuot tvarkingai. Jei kažkam painu ir sudėtinga, siūlau kritiškai pažvegt į savo vairuotojo ir eismo taisyklių suvokimo gebėjimus. Juokinga jau šita psichozė.

  • Manau, tai darbas dėl darbo. Yra aktualesnių darbų ir avaringesnių vietų. Čia avarių lyg ir nebūna. Įdomu būtų sužinoti kiek kainavo projektavimo ir žymėjimo darbai. O tam kur VISKAS GERAI, priminsiu, kad kliūtį iš dešinės reikia visada praleisti, nepriklausomai nuo linijų. Net pria Maximos aikštelėje.

    • Atvažiuodamas žiedu nuo Mažylio g. kirsdamas brūkšninę į Panevėžio pusę praleisdavai atvažiuojantį iš Gedimino ir nekertantį jokių linijų? Niekada. Net nemąstei apie tai kad toks sužymėjimas neteisingas. O dabar kažkodėl kliūna. Problemos su mąstymu?

  • pralaidumą žymiai sumažino,o ir anksčiau čia avarijų nebūdavo,tai dabar avaringumas gali ir padidėti… 🙂

  • Po visa visa europa esu pavazinejes, taciau tikio ziedines sankryzos zenklinimo neteko matyti, cia kazkaip truputi apsiskaiciavo „profesoriai“- atvaziavus nuo miesto puses galima buvo be problemu 2 masinom pasukiti vienai i Panevezio puse,kitai i zieda ir toliau ziedu. Dabar turi rikiuotis i viena juosta ir ivaziuoti i zieda viena siura juosta, o vaziuojant ziedu pries kelias dienas vienas „nesusipratelis“ i zieda tiesiog neziuredamas suko i Panevezio puse as vaziuodamas ziedu turejau net kirsti per stabzius, is kur jus istraukete kad toks ziedo suzimejimas padidina pralaiduma ir mazina avarines situacijas???

  • Anksčiau buvo nesąmonė kad iš žiedo sukdamas į dešinę kirsdavai brūkšninę liniją, reiškia, turėdavai praleisti kliūtį iš dešinės, t.y., į žiedą jau įvažiavusią mašiną. Aišku, to niekas nepaisė. O ir ne viena bobulė prieš nosį iš antros eilės į dešinę kirto. Dabar gal neįprasta, bet tvarkinga.

Rekomenduojami video