2024/05/19

 

Banko klientų laukia pokyčiai

Pasak „Swedbank“ Kupiškio klientų aptarnavimo centro valdytojos Rasos Šilytės, gryniesiems pinigams padėti ir pasiimti  gyventojai vis dažniau renkasi bankomatus, o pervedimams ir sąskaitoms apmokėti – interneto banką.
Autorės nuotrauka

Rugpjūčio 22–24 d. bus uždarytas pertvarkyti „Swedbank“ padalinys Kupiškyje (Gedimino g. 34). Nuo rugpjūčio 26 d. šio banko klientai bus aptarnaujami ir toliau, tačiau padėti ar pasiimti grynuosius pinigus jie galės tik naudodamiesi bankomatais savitarnos erdvėje.

Veiks naujo tipo „Swedbank“ padalinys

Pasak „Swedbank“ Kupiškio klientų aptarnavimo centro valdytojos Rasos Šilytės, banke dirbančios specialistės ir toliau konsultuos klientus, kuriems iškils įvairių finansų klausimų. „Gyventojai galės kreiptis dėl kasdienių paslaugų, tokių kaip mokėjimų pavedimai, naudojimasis interneto banku, mokėjimo kortelių išdavimas, jų atblokavimas, ir dėl sudėtingesnių – pensijų kaupimo, taupymo, būsto paskolų, draudimo ir kitų dalykų. Vienintelis pokytis, kad mūsų klientai padėdami grynuosius pinigus ir juos pasiimdami turės naudotis bankomatais. Banko patalpose dirbs administratorė, kuri kiekvienam, susiduriančiam su sunkumais, padės ir pamokys naudotis banko kortelėmis, interneto banku, daryti pervedimus, mokėti įmokas ir kita“, – apie numatomus pokyčius pasakojo valdytoja.

Pasak jos, klientai dėl rimtesnių finansinių reikalų su banko darbuotojomis galės bendrauti kabinete. „Paprastai žmonėms reikia daugiau privatumo aptariant su banko specialistais savo finansus, daugeliui būna nepatogu apie tai kalbėti atviresnėje vietoje, todėl klientams kabinete tai daryti bus patogiau“, – akcentavo R. Šilytė.

Anot valdytojos, tokių padalinių, kuriuose operacijas grynais pinigais klientai atlieka tik savitarnos erdvėje, visoje Lietuvoje yra jau per dvidešimt. „Apie 25 proc. „Swedbank“ tinklo bankų jau pertvarkyta, tokie banko skyriai klientus priima Zarasų, Ignalinos, Anykščių, Pakruojo ir daugelyje kitų rajonų. Vertinant jų patirtį reikia pripažinti, kad iš pradžių klientai nedrąsiai priima naujoves ir pokyčius, tačiau iškilus neaiškumams jiems padės administratorė, daugiau laiko galėsime skirti klientams konsultuoti.“

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

——-
Autorius: Unė JUODYTĖ

Dalintis
Komentarų nėra

Sorry, the comment form is closed at this time.

Rekomenduojami video