Ketvirtadienį į posėdį paskutinį kartą rinkosi senoji rajono savivaldybės Taryba. Jos darbotvarkėje buvo 29 klausimai ir dar 3 klausimus Tarybos nariai svarstė papildomai.
Sprendimas dėl Skapiškio vidurinės mokyklos tipo ir pavadinimo pakeitimo buvo atidėtas, o dar du darbotavarkės klausimai nesulaukė teigiamo sprendimo.
Dirbo nuostolingai
Didelių diskusijų Tarybos nariams nesukėlė ir Savivaldybei pavaldžių įstaigų 2010 metų direktorių ataskaitos.
UAB „Kupiškio vandenys“ 2010 metus baigė nuostolingai. Viena iš priežasčių – gyventojai pradėjo gyventi taupiau, todėl sumažėjo vandens suvartojimas. Per praėjusius metus vartotojų padidėjo tik 120. Bendrovės nuostolius padidino ir ženkliai išaugę elektros bei kuro kainos. Tarybos nariui Jonui Blaževičiui pasiteiravus, ar planuojama kažką daryti, kad sumažėtų vandens kalkėtumas, UAB „Kupiškio vandenys“ direktorius Albertas Audickas sakė, jog šią problemą galima išspręsti tik pastačius vandens minkštinimo įrenginius. Kiek jie kainuotų, nėra paskaičiuota, bet, ko gero, be 2 mln litų neapseitume. Deja, kol kas tokia galimybė nėra numatyta, nes rekonstrukcijos jau reikia nugeležinimo įrenginiams. Tarybos nariui Algimantui Sankauskui pasiteiravus, ar nenutiks taip, kad mažėjant vandens suvartojimui didės kaina, konkretaus atsakymo A. Audickas nepateikė.
Nuostolingi 2010-ieji buvo ir kitai Savivaldybės bendrovei – UAB „Kupiškio autobusų parkas“. Pasak jos direktoriaus Virgilijaus Braknio, teigiamas poslinkis yra bent jau tas, kad pernai metų nuostolis siekė tik 16 tūkst. litų – palyginti su 2009 metais, jį pavyko sumažinti 50 tūkst. litų. Šiai bendrovei Savivaldybė liko skolinga daugiau kaip 100 tūkst. litų. Tokia skola susidarė dėl neteisingo Tarybos sprendimo apie Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos mokinių pavežėjimo kompensacijos mokėjimą. Kada minėta skola bus grąžinta UAB „Kupiškio autobusų parkas“, niekas negalėjo atsakyti.
„Dabar turime 14 autobusų, 2 mikroautobusus ir 13 vairuotojų, – sakė V. Braknys. – Vieną autobusą už padorią kainą pavyko įsigyti iš norvegų, bet didžiausia problema yra ta, kad neturime nė vieno taip vadinamo rezervinio vairuotojo. Jeigu staiga suserga kuris vairuotojas, nėra kam pakeisti. Tuomet tenka už vairo sėsti patiems.“
Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“
——-
Autorius: Nida ŠULCIENĖ