2024/05/20

Pirko naują telefoną – nusipirko bėdą

Apie žmones, kurie patys netikėtai sau prisidaro nenumatytų rūpesčių, kartais sakoma: „Neturėjo bobutė vargo – nusipirko paršelį“.

Panašų „paršelį“ – telefoną prieš keturis mėnesius nusipirko senyvo amžiaus žmogus. Dėl aparato gedimo jam ne vieną kartą iš Kupiškio rajono pakraščio teko vykti į miestą.

Naujuoju pirkiniu pasidžiaugti žmogelis taip ir nespėjo, nes prasidėjo kelionės į miestą ir nemalonūs pokalbiai su prekybininkais bei telefono remonto gedimą nustačiusios firmos atstovais.

Džiaugsmas truko neilgai

Nuošaliame kaime gyvenantis Alfonsas rugpjūčio mėnesį Kupiškyje įsikūrusiame „Bikuvos“ prekybos centre pirko mobilųjį telefoną. Sumokėjo 250 litų ir džiaugėsi, kad dabar turės galimybę bent jau telefonu susisiekti su pažįstamais ar bėdai nutikus pagalbą prisišaukti.

Pasirodo, žmogelis labai klydo, nes jo naujasis telefonas pradėjo „ožiuotis“. Nors juo ponas Alfonsas naudojosi labai mažai, bet nepraėjus nė trims valandoms baterijos išsikraudavo. Nunešė naująjį telefoną meistrui, kuris jam patarė nusipirkti naujas baterijas, bet naudos nebuvo – kažkodėl ir jos greitai išikraudavo.

Supratęs, kad kažkas ne taip (o telefono garantinio aptarnavimo laikotarpis net 2 metai) pirkėjas kreipėsi į prekybos centrą, iš kurio pirko šį telefono aparatą. Ten pardavėjos paėmė visus pirkėjo turėtus telefono dokumentus: telefono pirkimo čekį, jo dėžutę ir kt. Pirkėjas gavo tik prekybos centro išduotą taloną, kad paimtas mobilusis telefonas.

Praėjus nemažai laiko, sulaukė skambučio, kad telefonas yra sugedęs, ir jeigu Alfonsas sutinka sumokėti 30 litų, gedimas bus pašalintas.

„Nesuprantu, kodėl turiu mokėti, jeigu telefonu praktiškai nesinaudojau, o jam suteiktas dvejų metų garantinis aptarnavimo laikotarpis. Praėjo mėnuo, kai neturiu telefono, – stebėjosi pirkėjas. – Prašiau grąžinti pinigus arba pakeisti kitu telefonu, bet prekybos centro darbuotojai sakė, kad taip daryti negali. Jau kelis kartus teko važiuoti dėl telefono į miestą, bet jokių rezultatų nėra. Taip išeina, kad kažkam padariau kalėdinę dovaną paaukojęs 250 litų. Jiems gal tai maža suma, o man – dideli pinigai“.

Niekuo dėti

„Žinome, apie ką kalbate. Mes tik pardavėme telefono aparatą, o vėliau pirkėjui, atnešus sugedusį telefoną, išsiuntėme jį ekspertizei į telefonų aptarnavimo įmonę, – sakė „Bikuvos“ prekybos centro vedėja. – Mes taip pat kalbėjomės su tos įmonės meistrais, ir jie sakė, kad reikia telefoną išvalyti, nes rasta smėlio.Reikia naujos detalės ir iš naujo instaliuoti, o ši paslauga yra mokama“.

Paskambinę į telefono ekspertizę atlikusią UAB „Heltelas“, iš jos konsultantės Tatjanos Subotavičienės išgirdome atsakymą, kad išardęs telefoną meistras nustatė, jog pažeistas aparato sisteminis lizdas. „Tikriausiai žmogus jį netinkamai laikė. Radome viduje daug nešvarumų. Esant tokiam gedimui, garantinis aptarnavimas netaikomas. Jeigu pirkėjas sumokės už telefono taisymą, gedimą pašalinsime“, – sakė konsultantė.

Alfonsas mokėti nesutiko, todėl po savaitės atgavo sugedusį telefoną ir iš UAB „Heltelas“ atkeliavusį mobilaus ryšio telefono defektavimo aktą, kuriame rašoma, kad yra mechaniškai pažeista sisteminė jungtis.

„Likau be pinigų ir be telefono, – liūdnai juokavo Alfonsas. – Iš tokių senolių kaip aš ir tyčiojasi pardavėjai, serviso įmonės meistrai. Žino, kad tiesos galo neatrasime, nes per seni esame. Atgavęs telefoną ir dokumentus, pamačiau, kad yra kitas garantinis talonas, o jame nurodytas garantinis laikas ne dveji metai, bet atskiri garantiniai terminai tam tikroms telefono detalėms“.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

——-
Autorius: Nida ŠULCIENĖ

Dalintis
Komentarų nėra

Sorry, the comment form is closed at this time.

Rekomenduojami video