2024/09/22

Visos bėdos – per vandenį

Yra sakoma, kad kokia nuotaika prasideda rytas, tokia bus ir visa diena.

Trečiadienio rytas daugumai miesto gyventojų ir įstaigų prasidėjo nelabai šventiškai, nes iš kranų bėgo tik šaltas vanduo. Apie tai įstaigos ir miesto gyventojai buvo informuojami tik išvakarėse. Deja, ne visi gyventojai tokius pranešimus, kad karšto vandens nebus, gavo.

Verčiasi kaip išmano

Vaikų lopšelio-darželio „Obelėlė“ pavaduotoja Valerija Kuprienė sakė, kad jie buvo informuoti iš vakaro, jog karšto vandens nebus. „Malonumas menkas, nes tada moterys vandenį šildo virtuvėje, o vaikams rankas plauti tenka šaltu vandeniu. Savaime aišku, kad tuomet didesnė sąskaita už elektros energiją“, – sakė V. Kuprienė.

Vaikų lopšelio-darželio „Saulutės“ direktorė Danutė Staišiūnienė sakė, kad tokiu atveju jie naudojasi elektriniu šildytuvu, todėl sunaudoja daugiau elektros energijos.

Antradienio pavakare Kupiškio ligoninės direktorius Povilas Rimkus dar neturėjo informacijos, kad trečiadienį karšto vandens nebus. „Kai taip nutinka, šildome elektra“, – sakė P. Rimkus.

UAB „Kupiškio butų ūkis ir vandentiekis“ direktorius Albertas Audickas sakė, kad tokie skubūs pranešimai jiems sukelia nemažai sunkumų, nes reikia informuoti beveik 100 daugiabučių namų gyventojus, o tokį darbą turi atlikti tik penki žmonės, kurie atitraukiami nuo savo pagrindinių darbų. „Tai turėtų daryti patys tiekėjai, bet mes jiems padedame geranoriškai, nes jokių sutarčių su jais nesame sudarę“, – sakė A. Audickas.

Problemos nemato

Panevėžio energijos Kupiškio šilumos tinklų viršininkas Saulius Žilinskas sakė, kad trečiadienį karštas vanduo nebuvo tiekiamas dėl neatidėliotino trąsos remonto. „Artėja šildymo sezonas, todėl reikia tvarkyti trąsą, – sakė viršininkas. – Informacija apie planinį remontą skelbiama iš anksto spaudoje. Šiuo atveju įstaigas ir bendrijas informavo mūsų vadybininkai. Nemanau, kad dėl to gali kilti problemų“. Užsiminus, kaip jie atlygintų vartotojui nuostolius, patirtus dėl karšto vandens, atsakymo neišgirdome. Pasak AB „Panevėžio energija“ atstovės spaudai Daivos Paulauskienės, kai vyksta trąsos hidrauliniai bandymai, vartotojams informacija turi būti pateikiama prieš 10 dienų, kitais atvejais, remiantis Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklėmis, tiekėjas turi teisę savo iniciatyva nedelsiant sustabdyti karšto vandens tiekimą, apie tai per 24 valandas pranešant karšto vandens tiekimo apribojimų arba sustabdymo priežastis bei laiką.

Nesusikalbėjo

Nesusipratimų virtinė – nesibaigianti. Kai kurie gyventojai, informaciniuose pranešimuose perskaitė, kad karštas vanduo ir cirkuliacinė šiluma nebus tiekiama dėl miesto katilinės neplaninio remonto. Deja, joks remontas miesto katilinėje nebuvo atliekamas. Tai patvirtino ir AB „Simega“ direktorius Algimantas Sankauskas. „Kupiškio šilumos tinklai tik paprašė netiekti karšto vandens, o jokių gedimų miesto katilinėje nėra, – sakė direktorius. – Gyventojai buvo klaidingai informuoti. Gedimas yra trasoje, o ne pas mus“. „Gal ir mūsų kaltė, kad taip parašėme, – sakė UAB „Kupiškio butų ūkis ir vandentiekis“ direktorius A. Audickas. – Aš pasakiau savo darbuotojoms, kad parašytų pranešimus, jog karšto vandens nebus. Matyt, jos taip pagalvojo ir parašė“.

Gerai sakoma, kur dvi auklės, ten vaikas be galvos. Matyt, dar atsakomybės teks ilgokai mokytis Kupiškio šilumos tinklų vadovui. Gal tada neatrodys keistas klausimas apie kompensacijas vartotojams, kurie patyrė laikinų nepatogumų. Šiuo atveju dėl klaidingos informacijos nežinia už ką turėjo vartotojams aiškintis ir miesto katilinės darbuotojai.

——-
Autorius: Nida ŠULCIENĖ

Dalintis
Komentarų nėra

Sorry, the comment form is closed at this time.

Rekomenduojami video