Uždarytas paskutinis Paryžiaus turizmo informacijos centras, kuriame lankytojai galėjo gauti brošiūrų, žemėlapių ir patarimų apsilankymui Prancūzijos sostinėje.
Turizmo priežiūros tarnyba pirmadienį pranešė norinti daugiau dėmesio skirti interneto svetainei, kuri daugeliui lankytojų jau yra svarbiausias informacijos šaltinis.
Be to, kuriamas gerokai glaudesnis maždaug 50 kontaktinių punktų tinklas, kuriame turistai galės gauti informacijos, asmeninių patarimų ir pagalbos. Šį tinklą sudarys kioskai, pašto skyriai ir tokios įstaigos kaip viešbučiai.
„Mūsų tikslas – ne panaikinti fizinę aptarnavimo vietą, bet, padedant partneriams, ją pertvarkyti, kad ji geriau atitiktų lankytojų lūkesčius“, – sakė turizmo institucijos atstovė Inès de Ferran.
Kitaip nei kituose, dažnai mažesniuose miestuose, kuriuose ir toliau veikia turizmo informacijos centras kaip kontaktinis punktas, Paryžiaus turizmo traukos objektai ir patys lankytojai yra pasklidę didelėje teritorijoje.
Jei būtų tik centrinis turizmo informacijos centras, jis pasiektų tik nedidelę dalį lankytojų, iš kurių du trečdaliai į miestą atvyksta ne pirmą kartą ir jau žino, kaip jame keliauti ir ką veikti.
Taip pat buvo sukurta nauja turizmo karštoji linija, kurią kasdien galima pasiekti telefonu ir elektroniniu paštu ir kuri skirta padėti lankytojams asmeniniais patarimais tiek planuojant kelionę, tiek jau atvykus į Paryžių.
Živilė Aleškaitienė (DPA)
Kopijuoti, platinti, skelbti ELTA turinį be ELTA raštiško sutikimo draudžiama