2024/12/22

 

NEPATOGI KELIONĖ RAJONINIU AUTOBUSU

Paradoksas. Be moksleivių, Kupiškio autobusų parko autobusais daugiausia važiuoja senjorai, tačiau nė vienas iš 13 turimų parko autobusų nepritaikytas sunkiai vaikštantiems senyvo amžiaus žmonėms ar neįgaliesiems. Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Paradoksas. Be moksleivių, Kupiškio autobusų parko autobusais daugiausia važiuoja senjorai, tačiau nė vienas iš 13 turimų parko autobusų nepritaikytas sunkiai vaikštantiems senyvo amžiaus žmonėms ar neįgaliesiems.
Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Kelionė autobusu pagyvenusio amžiaus ar neįgaliam žmogui gali būti tikrai sunki. Kartais nepatogu ir įlipti, ir bilietą įsigyti, ir išlipti. Taip pat rajoniniais keliais važinėjantys keleiviai dažnai skundžiasi komforto stoka – rieda pasenę autobusai, kuriuose keleiviai susispaudę vežami lyg bulvės maiše.

Autobusų parko direktorius tvirtino, kad didelių komfortiškų autobusų siųsti į rajono periferiją neapsimoka, o ir keleiviai kartais turi per didelių užgaidų, jei galėtų, išsireikalautų ir asmeninio vairuotojo.

Vilė LEŠČINSKIENĖ

Nepatenkinta paslaugos kokybe

Į redakciją kreipėsi moteris iš Subačiaus krašto. Apie porą mėnesių maršrutu Lukonys–Subačius–Kupiškis atvykstantį viešąjį transportą ji prilygino dėžei ant ratų. Durų atidarymas ir uždarymas tolygus neįmanomai misijai – ši užduotis įveikiama tik jaunam žmogui. Taip pat keleivė piktinosi, kad į autobusą sunku įlipti.

Slenksčiai tokie aukšti, kad ne tik ji, bet ir kitos vyresnės moterys į autobusą kone įropoja keturiomis. Moteris teigė, kad norint įlipti, reikia su savimi turėti taburetę ar kopėtėles.

„Visur autobusai pažemintomis grindimis, o čia – ne kaip Lietuvoje“, – nuomonę išsakė keleivė.

Skaitykite gruodžio 10 d. „Kupiškėnų mintyse“

Dalintis
Vėliausi komentarai
  • gal pasikartosiu , tačiau kodėl važiudamas Kupiškio AP autobusu ir pvz KAUTROS autobusu , moku ta patį , bet gaunu skitringą paslaugą . atsakymas – kol viso šito ,, jovalo “ neperims privatus verslas taip ir bus.

    • Pasižiūrėkite į Anykščių situaciją su privačiu verslu. Autobusų verslas perduotas „Autovelda“. Manote, kad ten geresnė situacija? Tikrai ne. Vairuotojai neduoda bilietų, nepabaigia maršrutų, nes nusprendžia, kad nebus keleivių. Iki galinės stotelės dar būna likę kokie 10 km. Važinėja beveik vien mikroautobusai, kuriuose žmonės grūdasi kaip silkės. Autobusai seni, gal net senesni, nei Kupiškio.

      Tai tikrai pagalvokite, ar privatus verslas visada yra geriau.

      • yra rimtesnių verslininkų . pvz TOKS , KAUTRA ir pan

        • Reikia suprasti, kad tokių paslaugų tiekėjo nepasirinksi. Vykdomi viešieji pirkimai. Taip pat, didieji vežėjai nėra suinteresuoti mažais rajonais, nes jie nepelningi. Seniau dar važinėdavo daugiau mokinių, dabar nemaža dalis pavežama mokykliniais autobusais.

  • Reikia keisti ne tik transporta,bet ir vairuotojus.ar bent jau kad pereitu mandaguno kursus .uzjauciu visus kam reikua naudotis kupiskio ir rokiskio transportu.truksta zodziu.manau nera zemesnio lygio nei transporto nei vairuotoju elgesio….

    • Vazinejau su Kupiskio ir Rokiskio autobusai 3m. Transportas tikrai blogos bukles. O del vairuotoju. Keleiviai šypsokites jiems daugiau ir jums sipsosis. Paziurekime pirmiau,kaip mes patis elgeme,tik tada teiskime kitus.

  • ES fondai kur naudojami?

    • Stambiųjų ūkininkų ir jų vaikų sodyboms įrengti ir puoselėti, baseinams statyti, tvenkiniams kasti ir dar bala žino kam.

  • Bet už tai kainų už bilietą kelti nepasigėdija. Dabar kelionė iš Adomynės kainuoja 4 eurus.

  • Tai ko gi norėti. Autobusai suvežti iš Europos laužynų, nebetinkami naudojimui. Tlk Vilniaus miestui tenta visos lėšos o jūs ubagai verskitės kaip išmanot.

    • Kas tau čia ubagas? Ką tik 0,7 milijono autobusų stočiai išleidom! Kuo tau čia ne „lėšos“?!

Rekomenduojami video