Paskambinę į banką ar kitą panašią instituciją, išgirstame, kad pokalbis bus įrašomas. Tai daroma siekiant užtikrinti aptarnavimo kokybę.
Ši naujovė kovo 17 d. atsirado ir Kupiškio pirminės asmens sveikatos priežiūros centre.
Bus įrašomi pacientų pokalbiai su gydytojais, su administracija ar paskambinus į registratūrą.
Tai sukėlė nemažai sumaišties tarp vyresnio amžiaus pacientų.
Jurga BANIONIENĖ
Ir pacientų, ir gydytojų naudai
Elona Brinkaitė, Kupiškio pirminės asmens sveikatos priežiūros centro direktorė, sakė, kad Sveikatos apsaugos ministerija, ligonių kasos vertina poliklinikos teikiamų paslaugų kokybę, veiklą, yra tam tikri nurodymai, ką gydymo įstaiga privalo turėti, pavyzdžiui, internetinę svetainę, įdiegtą išankstinės pacientų registracijos pas gydytojus tvarkos aprašymą ir kt.
„Vienas išankstinės registracijos punktų yra pokalbių tikslumas, jų kokybė, informacijos pateikimas ir užtikrinimas.
Kadangi pandemijos periodas kaip ir pasibaigęs, bet nuotolinis pacientų konsultavimas išlikęs, tad mūsų mintis buvo įdiegti pokalbių įrašymo sistemą ir dėl gydytojų, ir dėl pacientų saugumo, pokalbio kokybės užtikrinimo, jeigu įvyktų kažkoks nesusikalbėjimas, nesusipratimas.
Aš manau, kad tai pasitvirtins abiem pusėms. Juk yra piktų pacientų, jei nepavyks susikalbėti, mes turėdami įrašą galėsime pasiklausyti. Iš dalies tai bus ir paciento drausminimas, atsakingumo ugdymas. Lygiai taip pat – ir gydytojo“, – kalbėjo poliklinikos vadovė.
Plačiau skaitykite kovo 25 d. „Kupiškėnų mintyse“ arba prenumeruokite PDF