2024/11/22

 

GYVENTOJŲ PAJAMŲ DEKLARAVIMO PRADŽIA – KOVO 8 D.

ELTOS nuotrauka

Gyventojų pajamų deklaravimas šiemet prasidės kovo 8 d., praneša Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI).

Šiuo metu VMI rengiasi klientų pajamų deklaravimui: vyksta duomenų perkėlimas į Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), deklaravimo instrukcijų atnaujinimas „Youtube“ kanale bei pasirengimas aptarnauti didesnį klientų skaičių telefonu, raštu ir gyvai – VMI padaliniuose.

Vilniaus apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė Virginija Ginevičienė tvirtino, kad nuo kovo 8 d. du kartus didinamas klientų aptarnavimo padalinių, aptarnaujančių atvykstančius klientus, pajėgumas, o telefonu paslaugas teiks daugiau mokesčių ekspertų.

„Kasmet didžioji dalis klientų dėl kilusių klausimų į VMI kreipiasi telefonu, dėl to deklaravimo laikotarpiu skambučių skaičius išauga daugiau kaip dvigubai.

Pernai deklaravimo laikotarpiu konsultantai atsakė į daugiau kaip 428 tūkst. gyventojų skambučių (apie 10 tūkst. į dieną)“, – teigė V. Ginevičienė. 

„Dėl šios priežasties, klientams kuriems nepavyksta pateikti deklaracijos savarankiškai ir reikalinga konsultacija, rekomenduojame rinktis paslaugas, palengvinančias šį procesą ir mažinančias laukimo laiką“, – akcentavo ji.

Rekomenduojama užsisakyti VMI skambutį

Jei paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 VMI konsultantai užimti, rekomenduojama pasinaudoti skambučio užsakymo paslauga, sako V. Ginevičienė.

„Gyventojas gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku.

Tai galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje paspaudus „konsultanto“ ikonėlę  ir pasirinkus „Užsakykite skambutį“, – rekomendavo VMI atstovė.

Identifikuoti gyventojai greičiau sulaukia konsultacijų

V. Ginevičienė taip akcentuoja, kad gyventojai, kurie Mano VMI paskyroje yra užsisakę autentifikavimo paslauga pagal telefono numerį, bus greičiau sujungti su VMI konsultantu.

Pasak jos, sistema automatiškai jiems suteiks pirmenybę, o atsiliepus nereikės atsakyti į papildomus identifikavimo klausimus ir tokiu būdu gyventojas sutaupo laiko, nes gerokai sutrumpėja jo aptarnavimo laikas.

„Patogu pateikti paklausimą per Mano VMI, galima pasirinkti pokalbį numatytomis temomis su konsultantu internetu (chat), o bendrinius klausimas galima užduoti VMI svetainėje virtualiam asistentui Simui, kuris padės surasti rūpimą temą.

Planuojantiems atvykti į klientų aptarnavimo padalinį, primename, kad būtina vizito registracija, interneto svetainėje www.vmi.lt“, – sakė VMI atstovė.

ELTA

Dalintis
Komentarų nėra

Sorry, the comment form is closed at this time.

Rekomenduojami video