Vykdant inžinerinių eismo saugumo priemonių diegimo krašto ir rajoniniuose keliuose projekto antrą etapą, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašė sutartį dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys (62,07 km) keturšalės sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 118 Kupiškis–Utena rekonstravimo į žiedinę sankryžą.
Numatytų darbų trukmė – 7 mėn.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos inf.
nuomone | 2020-02-03
|
Kupiskyje nera kam pasirupinti gyventoju gerove ir saugumu.Ligonine vos egzistuoja,didziosios imones isnaikintos.Kurioje sankryzoje daugiausia eismo ivykiu,moksleiviu srautas didelis,niekam nerupi.Pastatykit nors sviesofora.Ta sankryza ,kuri bus rekonstruojama,ar labai didelis automobiliu srautas???
kažkas | 2020-02-04
|
Tiesą pasakius, taip, srautas didesnis už tą sankryzą su perėja, kurioje dėl saugumo bandė sumontuoti šviečiančius termometrus už 30000€. Nu ar padėjo?
Specialistas | 2020-02-05
|
Turėjo būti išmani sankryža pagal mero fantazijas, bet išėjo šnipštas.
Robertas | 2020-02-02
|
Jaunimo Taikos sąnkryža. Ir vėl šukių krūva. Gal čia reikėtų sprendimo . Nėr mėnesio kad nebūtų įvykio….
123 | 2020-02-04
|
Čia yra „išmanioji“ sankryža:)))
Petras | 2020-02-02
|
Kada bus pajungtas ant naujo kelio Noriūnuos perėjose apšvietimas.Nuo to laiko kai pridavė kelią jis net neveikė.Kodėl nenaudojama įranga pagal paskirtį,nes eismas ten intensyvus,o matomumas tamsiu paros metu nulinis.
Pravažiuojantis | 2020-02-02
|
Tai kad nėra ten pėsčiųjų perėjų.
kupiškėnas | 2020-02-01
|
Nesuprantu, kam reikalinga žiedinė sankryža toje vietoje, ar kad apsaugoti žioplus skraidūnus, ar todėl, kad Kupiškio valdžia neturi kur pinigų dėti?
Er | 2020-02-02
|
Čia ne kupiškio valdžios pinigai.
O žiedinė sankryža čia tikrai reikalinga. Ir seniai reikėjo įrengti, būtų mažiau žuvusių.