2024/12/21

 

SAVIVALDYBIŲ BENDRADARBIAVIMAS – TURIZMO GELBĖJIMO RATAS?

Euroregiono „Ežerų kraštas“ direktorato biuro darbo grupė „Kultūra ir turizmas“ ne tik susipažino su Adomynės dvaru, bet ir diskutavo, kaip paskatinti savivaldybių bendradarbiavimą. Audingos Satkūnaitės nuotrauka

Euroregiono „Ežerų kraštas“ direktorato biuro darbo grupė „Kultūra ir turizmas“ ne tik susipažino su Adomynės dvaru, bet ir diskutavo, kaip paskatinti savivaldybių bendradarbiavimą.
Audingos Satkūnaitės nuotraukos

Pirmą kartą Kupiškio rajone surengtas Euroregiono „Ežerų kraštas“ direktorato biuro darbo grupės „Kultūra ir turizmas“ susitikimas. Į Adomynės dvarą susirinko daugumos aplinkinių rajonų turizmo informacijos centrų vadovai, tarp jų ir Kupiškio rajono turizmo ir verslo informacijos centro l. e. p. vadovė Vaida Laučinavičė bei Savivaldybės atstovė Ingrida Varnytė. Trečią kartą susitikusi darbo grupė „Kultūra ir turizmas“ sprendė klausimą, kaip suaktyvinti savivaldybių bendradarbiavimą, kas iš esmės galėtų išjudinti turizmą regiono mastu.

Audinga SATKŪNAITĖ

Savivaldybėms reikia pokyčių

Euroregiono „Ežerų kraštas“ direktorato biuro direktorė Inga Šidlauskienė sako, kad Lietuvos savivaldybės puikiai tvarkosi savo gyventojams siūlydamos renginius, tačiau jų specialistams pritrūksta jėgos pristatant savo kultūrą, kad ji būtų įdomi užsienio turistams.

Euroregiono „Ežerų kraštas“ direktorato biuro direktorė Inga Šidlauskienė sakė, kad projektas įgyvendinamas antrus metus ir skirtas LEAN metodo, susijusio su savivaldybės teikiamų paslaugų kokybės gerinimu, pristatymui.

„Privačios didelės įmonės labai sparčiai žengia permainų keliu, o viešasis sektorius dėl įvairių priežasčių vis atsilieka. Kiekvienai savivaldybei atskirai nelengva nusamdyti aukštos kvalifikacijos lektorius, o kartu susijungus tai padaryti įmanoma“, – sakė I. Šidlauskienė.

Anot jos, Euroregiono „Ežerų kraštas“ direktorato biuro projektas savo esme yra skirtas tam, kad padėtų savivaldybėms siekti pokyčių: savo paslaugas priartinti prie vartotojų, pažvelgti į jas kitaip su lektorių pagalba ir labiau orientuotis į savo klientą.

„Dažnai savivaldybių darbuotojai atlikdami jiems pavestas užduotis neidentifikuoja galutinio paslaugos gavėjo – kliento, o visa organizacijos veikla dar dažnai neorientuota į maksimaliai greitą ir aukštos kokybės aptarnavimą. Apie tai ir kalbame per savivaldybėse organizuojamus mokymus, konferencijas, darbo grupėse, kurios suvienija viso regiono tam tikros srities darbuotojus“, – pabrėžė pašnekovė.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

Dalintis
Vėliausias komentaras
  • Baikit jūs svaigti su tuo turizmu, yra Lietuvoj ir be jūsų marių gražių vietų

Rekomenduojami video