Prieš kelias savaites kai kurie TEO klientai savo pašto dėžutėse rado pranešimus apie tai, kad jau nuo kito mėnesio sąskaitos už TEO paslaugas paštu nebebus siunčiamos. Visa informacija apie tai, kiek TEO paslaugų vartotojai yra skolingi bendrovei, bus tik internete. Atsiskaityti nuo rugsėjo mėnesio taip pat reiks per internetą.
Tokius pranešimus gavo toli gražu ne visi klientai. Skaitytojai ėmė domėtis, kaip reikės atsiskaityti tiems vartotojams, kurie namie neturi kompiuterių, o naudojasi tik stacionariais TEO tinklų telefonais. Žmonės nerimavo, ar jiems teks kažkur ieškoti kompiuterių ir ten domėtis apie savo įsiskolinimus, ar ir toliau galės atsiskaitinėti įprasta tvarka.
TEO specialistai “Kupiškėnų mintims„ paaiškino, kad klientams nerimauti nėra jokio pagrindo. Nauja atsiskaitymo tvarka bus taikoma tik tiems, kurie naudojasi TEO teikiamomis kompiuterinėmis paslaugomis. Tiems klientams bus tiesiog patogiau atsiskaitinėti. Jie tai galės padaryti neišeidami iš namų.
Visiems kitiems klientams pranešimai apie neapmokėtas paslaugas kaip ir anksčiau bus atsiunčiami paštu.
Nauja atsiskaitymo forma bus pradėta taikyti ne tik dėl klientų patogumo, bet ir taupant popierių. Vilniaus TEO biure mums aiškino, kad bendrovė paštu siunčiamoms sąskaitoms sunaudoja daugybę popieriaus, kuris vėliau neišvengiamai atsiduria šiukšlynuose. Taip yra teršiama gamta.
Pasidomėjus, kiek TEO turi telefono linijų ir kiek klientų yra prisijungę prie interneto, paaiškėjo, kad telefono linijų yra daugiau nei 700 tūkstančių, o tik maždaug trečdalis yra prijungtos prie interneto. Vadinasi, nuo rugsėjo mėnesio TEO savo klientams paštu nebesiųs apie 250 tūkstančių sąskaitų.
——-
Autorius: Gintaras JURGĖLAS