Skelbimai
Pašnekesiai
Reklama
Aktualijos

AUTOMOBILIŲ REMONTAS – PER MOKESČIŲ IR VARTOTOJŲ TEISIŲ PRIZMĘ

Automobilio remontas – svarbus dalykas, nes be šios transporto priemonės daugelis nebeįsivaizduoja savo gyvenimo. Bet koks jo gedimas vairuotojui sukelia didelį galvos skausmą ir kartais atima nemažai nervų. Kai kada automobilių savininkai skundžiasi, kad ne visada automobilių remonto paslaugas teikiantys asmenys jiems išrašo paslaugos suteikimo čekį, kad dažnai ši paslauga pabrangsta, kai be jų sutikimo atliekami kiti iš anksto nenumatyti mašinos remonto darbai.

Banguolė ALEKNIENĖ-ANDRIJAUSKĖ

Kodėl būtina ir naudinga reikalauti paslaugos suteikimo dokumento, kodėl būna kitų nesusipratimų bendraujant su automobilių meistrais, ypač dirbančiais individualiai?

Iš meistrų ir pardavėjų patirties

Pašnekinome automobilių remonto paslaugas teikiantį Ričardą Sabaliauską.

Meistras neneigė, kad su klientais pasitaiko visokių situacijų. Bėda, kad kai kurie jų įsitikinę, kad apie automobilį viską išmano ir bando diktuoti ką ir kaip reikia daryti. Ilgiau pabendravus paaiškėja, kad žmogus tikrai toje srityje žalut žalutėlis, tik reiškia nepamatuotas pretenzijas.

„Automobilių meistrai negali duoti šimtaprocentinės remonto garantijos vien dėl to, kad tokios garantijos klientams nesuteikia automobilių detalių pardavėjai. Aš visada tariuosi su automobilio savininku, ką reikėtų remontuoti. Jei remontuojant paaiškėja, kad yra ir kitokių taisytinų dalykų, visada telefonu pranešu klientui. Be jo sutikimo niekada nieko papildomai neremontuoju. Klientams išrašau pajamų orderius, o įmonėms sąskaitas faktūras. Darau ir bankinius pavedimus“, – sakė R. Sabaliauskas.

Kitas automobilių remonto meistras Audrius Juršėnas irgi neneigė, kad nesusikalbėjimo su kai kuriais klientais pasitaiko. Vienam net pinigus grąžinęs už remontą, kai šis vis kelintą kartą reiškė nepagrįstas pretenzijas.

„Klientas turi pasitikėti automobilį remontuojančiu žmogumi. Žinoma, per vieną dieną jo neįgysi. Turiu nuolatinių klientų, kurie palieka automobilį ir pasako, kad sutvarkyčiau. Man garbės reikalas jį kuo geriau suremontuoti. Stengiuosi neapvilti. Visgi daug kas priklauso ir nuo detalių. Rimčiau nepasižiūrėjęs, neišardęs kokio nors automobilio mazgo negaliu pasakyti, koks gedimas, kiek kainuos jo remontas. Iš patirties galiu klientui pasakyti tik preliminarią kainą. Būna taip, kad kai kurias sugedusias detales vežu kitiems meistrams sutaisyti, ko pats nesugebu. Viskas kainuoja. Žinoma, kad su klientais maksimaliai stengiuosi aptarti situaciją, ypač kai būna rimtesnis gedimas.

Kol kas iki liepos dar galioja mano verslo liudijimas. Už jį esu sumokėjęs fiksuotą mokestį. Tad paslaugos suteikimo dokumentą išrašau, kai klientas manęs to paprašo. Prašo ne visi. Jei kitą šių metų pusmetį pradėsiu dirbti su individualios veiklos pažyma, tuomet atsiskaitymo čekius privalėsiu išduoti visada“, – kalbėjo A. Juršėnas.

Plačiau skaitykite „Kupiškėnų mintyse“

Reklama
Komentuoti

Komentarai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Reklama
Reklama
Į viršų